کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان بندرماهشهر با ۱۴ هزار بیمه شده سرگردان مکانی برای استقرار دائم

محمدرضا وطن خواه | خورنا ️کاظم بنی سعید رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی شهرستان بندرماهشهر: برای ساخت ساختمان کانون بازنشستگان سال هاست دوندگی می کنیم اما هیچ مسئولی همراه ما نیست.

کاظم بنی سعید رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی شهرستان بندرماهشهر در گفتگو با خبرنگار خورنا اظهار کرد: کانون بازنشستگان ۱۴ هزار بیمه شده و بیش از ۴۰ هزار نفر تحت پوشش دارد و وضعیت مکان فعلی اصلا مناسب این عزیزان نیست.

بنی سعید افزود: با پیگیری های بسیار زیاد کانون بازنشستگی توانست در سال های اخیر قطعه زمینی را خریداری کند؛ اما به دلیل نبود هیچگونه بودجه مصوب و فقط از محل پس انداز درآمد اندک کانون در طی سالیان متمادی توانستیم هزینه های آن را پرداخت کنیم و اکنون به کمک مسئولین شهری نیاز داریم.

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی شهرستان بندرماهشهر ادامه داد: به دلیل درآمد بسیار اندک این کانون حتی پرداخت اجاره ماهیانه برایمان دشوار است و ساخت ساختمانی در شان بازنشستگان شهرستان بندرماهشهر آن هم در زمینی که مراحل اولیه آن به اتمام رسیده باید در اولویت قرار گیرد.

وی بیان کرد: به دلیل حجم بالای مراجعات و ارائه خدمات متنوع به بازنشستگان نیاز مبرم به ساختمانی جدید داریم ولی مدیران ارشد شهرستانی نه تنها پیگیری نمی کنند بلکه به مراجعات مکرر ما نیز بی تفاوت هستند.

بنی سعید خاطرنشان کرد: کارکنان مجموعه با حقوق بسیار ناچیز و خارج از حد تصور در حال کار هستند و نیت ما فقط برای خدمت رسانی به بازنشستگان پا به سن گذاشته و مردم بندرماهشهر، بندرامام خمینی(ره)، شهر چمران، شهرک طالقانی و سایر شهرک های اطراف است، اما مسئولین هیچگونه همراهی نمی کنند.

بنی سعید در پایان اظهار داشت: از نماینده و فرماندار بندرماهشهر خواهان پیگیری جدی برای این مهم هستم، کمک به کانون بازنشستگان کمک به ۱۴ هزار بازنشسته و مستمری بگیر خواهد بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • قاسم برشیدی کانون بازنشستگان ماهشهر ،فقط آیه یائسه وچند روز پیش من رفتم کارت شناسایی کانون خودم را عوض کردم کارتی را که تحویلم دادن بقدری کیفیش پائین میباشد حتی پائین تر از یک فتو کپی،،تازه بابت آن هم ده هزار تومن گرفتن.. ۲-از وقتی که برنامه وام هم راه اندازی شده هر وقت مراجعه کردم با یک آگهی نوبت تمام شده اکثر درخواست کنندگان را دست خالی مجبور به ترک کانون کرده ..به مانده آن امکاناتی که سایر شهرستان هایی که کانون دارند وما نداریم..