پیام تبریک فرمانده انتظامی استان خوزستان به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

فرمانده انتظامی خوزستان با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و عنوان کرد: روایت هشت سال دفاع مقدس، حکایت از دوران طلایی و پر افتخار ملتی دارد که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود نموده و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای ایران عزیز به ارمغان آورد.

به گزارش خورنا در پیام سردار سید محمد صالحی آمده است؛

“بسم الله الرحمن الرحیم”

هفته دفاع مقدس بعنوان یکی از بارزترین نقاط عطف تاریخ کشور و اوج تبلور رشادت ها و از جان گذشتگی های فرزندان برومند این مرز و بوم و سالروز پاسداری از ارزش ها در راستای آرمان های والای انقلاب اسلامی است.

روایت هشت سال دفاع مقدس، حکایت از دوران طلایی و پر افتخار ملتی دارد که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود نموده و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای ایران عزیز به ارمغان آورد.

تاریخ هشت ساله دفاع مقدس نمادی از ایثار و شهادت و مقاومت است، حدیث هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتى که قله ‌هاى سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامى خویش در نوردیده است، حکایت ماندگار دلاورى شهیدان و شاهدانى است که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامى را نگاشته‌اند.

رزمندگان اسلام طی هشت سال تمام هستی خود را در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی، عزت، شرف و موجودیت میهن عزیزمان در طبق اخلاص گذاشتند و در سایه رهبری مدبرانه بنیانگذار جمهوری اسلامی امام عظیم‌الشأن (ره) حماسه‌ای ماندگار را خلق کردند که جهانیان را به تحیر و تحسین واداشت.

در زمان حاضر، نشر و ترویج ارزش های دفاع مقدس از مهمترین ضروریات جامعه در مقابله با جنگ نرم دشمن بشمار میرود و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته در بین نسل امروز نهادینه شود.

اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیهالله (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی)، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و ملت ایران تبریک عرض نموده و تعالی ملت همیشه سربلند ایران را از خداوند منان مسئلت دارم.

فرمانده انتظامی استان خوزستان

سرتیپ دوم ستاد پاسدار سید محمد صالحی