ملتی تنها در محاصره گرگها

احمدرضا رستمی/

ریشه عملیات تروربستی ۳۱ شهریور اهواز نه اقتصادی است و نه اجتماعی و هیچ ربطی نیز به داخل کشور ندارد بلکه در سطحی بالاتر و در یک کانسرت جهانی باید آن را بررسی و مورد تجزیه و تحلیل قرار داد یعنی آنجا که چشم آبی‌ها می‌نشینند و برای به اضمحلال کشاندن سرزمین ایران، طرح و برنامه‌ می‌ریزند و ﭘﺮﻭﭘﻮﺯﺍﻝ طراحی می‌کنند.

القاء واژه‌هایی چون ستم قومی و تبعیض و کوبیدن بر طبل جدایی در مرزهای ایران از جمله سرفصلهای اصلی این ﭘﺮﻭﭘﻮﺯﺍﻝ است که پیمانکاران اجرایی آن شامل دسته‌‌‌ای از ورشکستگان سیاسی دیروز، تلویزیونهای ماهواره‌ای وابسته به عربستان و برخی جوجه تیغی‌های پلاس در فضای مجازی است.

البته در این بین دو دوزه بازانی نیز وجود دارند که هم از آخور می‌خورند و هم از توبره؛ یعنی آنها که در ظاهر خود را هم راستا با هنجارهای اجتماع نشان می‌دهند ولی در باطن و در هنگامی که به خلوت می‌روند اغواگران تیری می‌شوند که همان واژه‌های تبعیض و ستم قومی را در گوش جامعه هدف تکرار می‌کنند.

سه سال از جنایت تروریستی گروهک تجزیه‌طلب الاحوازیه در اهواز می‌گذرد جنایتی که در آن یک مشت بی مایه و از بن خراب که از بام تا شام لاطاعلات سرپا دروغ در باب تبعیض و ستم قومی را در خوزستان نشخوار می‌کردند، دست به سلاح بردند و از کودک چهار ساله تا جانباز روی ولیچر را با ددمنشی تمام به خاک و خون کشیدند.

این حادثه اگر چه تلخ بود و موجی از اندوه و انزجار را در سطح جامعه به وجود آورد ولی این نکته را نیز به ما ثابت کرد که اگر امروز خواب باشیم و نسبت به تحرکات نرم دشمن بیخیال، فردا روزی هم خواهد رسید که خصم ایران ستیز در کوچه و پس کوچه‌های ما عربده‌کشی می‌کند.

داعش، طالبان و گروهکهای تجزیه طلبی مانند الاحوازیه، بی‌گمان گرگهای دست آموز قدرتهای بیگانه هستند که در حال حاضر در اطراف مرزهای کشور زوزه می‌کشند و مسئولین کشور باید با کاهش فقر و بیکاری و گسترش ناسیونالیسم ایرانی، راه را بر نفوذ چنین درندگانی به درون کشور ناهموار کنند.

در پایان بر روان جانفشانان وطن در جنگ تحمیلی از علی هاشمی تا بهنام محمدی و نیز قربانیان حادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز و همچنین کلیه شهدای مدافع امنیت در نیروی انتظامی خوزستان به ویژه شهدای اخیر آن سجاد دالمن، علیرضا باغبان زاده، ضرغام پرست، مهدی آزمون و مالک رسولی نیک، درود می‌فرستیم و بر درگاه ایزد منان دعا می‌کنیم که خداوندا سرزمین ایران را در سایه الطاف بیکران خود از دروغ، دشمن و بدسالی و نیز فتنه‌انگیزان داخلی و خارجی محافظت فرما و امنیت، آسایش، برکت و خرمی را برای تمامی ملت ایران اعم از ترک، کرد، لر، عرب، بختیاری، بلوچ، گیلکی وووو ارزانی فرما….آمین

احمدرضا رستمی از اهواز (۳۰ شهریور ۱۴۰۰)