آغاز واکسیناسیون دانش آموزان در شهرستان بندر ماهشهر/ متولدین مهر ۱۳۸۲ تا مهر ۱۳۸۳ به مراکز تزریق واکسن مراجعه نمایند

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر از آغاز واکسیناسیون دانش آموزان این شهرستان خبر داد.

فضل اله ترحم | خورنا؛ دکتر محمد شنبدی در این ارتباط اظهار کرد: از صبح امروز فرایند واکسیناسیون دانش آموزان شهرستان بندر ماهشهر، با تزریق واکسن متولدین مهرماه ۱۳۸۲ تا مهرماه ۱۳۸۳، آغاز شده است و کلیه افراد این گروه سنی می توانند جهت تزریق واکسن کرونا به مراکز تجمیعی واکسیناسیون در بندر ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) مراجعه نمایند.

وی افزود: همچنین در شهر شهید چمران و شهرک طالقانی مراکز خدمات جامع سلامت آماده تزریق واکسن این گروه سنی می باشند‌.

دبیر ستاد کرونای شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: نوع واکسن برای گروه سنی اعلام شده، سینوفارم است و به زودی واکسیناسیون دانش آموزان گروه های سنی پایین تر نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

شنبدی افزود : به زودی طرح واکسیناسیون اتوبوسی با تجهیز یک دستگاه اتوبوس در نقاط حاشیه ای شهر آغاز خواهد شد ضمن اینکه در روستاها نیز فرایند واکسیناسیون در سطح خانه های بهداشت در جریان است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر در پایان گفت : با توجه به اهمیت بالای واکسیناسیون در حفظ سلامت افراد جامعه و اثر به سزای آن در کاهش مرگ و میر از مردم فهیم تقاضا داریم بدون تاخیر و در اسرع وقت نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند و خانواده، همسایگان و دوستان خود را هم به این کار دعوت نمایند.