معاونت عمرانی شهرداری اهواز به ثابت قدم می رسد

 

خورنا: در شرایطی که هنوز حکم گزینه پیشنهادی شورای شهر برای تصدی شهرداری کلانشهر اهواز تایید نشده اما اعضای  جوان شورا در نشست های غیر رسمی به تقسیم پست های شهرداری می پردازند. در تازه ترین توافق غیر رسمی با پیشنهاد یکی از اعضای شورا معاونت عمرانی به محمود ثابت قدم رسیده است.

ثابت قدم از چهره های نزدیک به محمد جعفر فلسفی و شیخ جلیل علی نژاد است وی همچنین داماد رییس دفتر مجتبی یوسفی و خواهر زاده همسر غلامرضا سبزعلی می باشد که طی شش ماهه گذشته مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند بوده است.  در دوره مدیریت ثابت قدم سایت عقیم سازی بطور یکجا غارت شده و  علی رغم صرف هزینه های هنگفت در سایت دفن زباله ها وضعیت بسیاری از موارد کلیدی در این سایت همچون کارخانه پردازش، سلول دفن و عقیم سازی سگ های بلاصاحب بلاتکلیف مانده است.
گفته میشود ثابت قدم دو فرد نزدیک به خود بنام های سعیدی و سعادت را برای تصدی پسماند به دوستان خود در شورا پیشنهاد داده است.
بنظر میرسد همانگونه که خورنا در گزارشات قبلی برخی تخلفات این سازمان را منتشر کرد مدیرعامل فعلی سازمان نگران آمدن گزینه ای غیر همراه با خویش است که مبادا در آینده زمینه ورود نهادهای نظارتی به وضعیت سازمان پسماند در مدت حضورش بعنوان مدیر عامل را فراهم سازد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *