جاده‌ی روستایی بنیوار_هدامه بندر ماهشهر اوایل مهر به بهره‌برداری می‌رسد

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر از تکمیل پروژه‌ی بهسازی جاده‌ی بنیوار هدامه این شهرستان تا اوایل مهرماه خبر داد.

فریدون بندری روز دوشنبه پس از بازدید از روند بهسازی دو جاده‌ی روستایی بنیوار_هدامه و گرگر_گمبزون در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا بیان داشت: بهسازی جاده‌ی روستایی بنیوار_هدامه یک پروژه‌ی خوب در سطح شهرستان است که پیمانکار به لحاظ کیفی، عملکرد خوبی داشته و همچنین به تعهد زمانی خود نسبت به پروژه عمل کرده است.

وی ادامه داد: امیدواریم تا آخر هفته‌ی آینده این پروژه‌ی ۴/۵ کیلومتری به بهره‌برداری رسیده و در اختیار مردم قرار بگیرد.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر در خصوص بهسازی جاده‌ی گرگر_گمبزون اظهار داشت: این پروژه متاسفانه با تاخیر زمانی مواجه شده که در یکماه اخیر، بنده و نماینده شهرستان در مجلس از این پروژه بازدید داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: مشکلاتی در روند تکمیل این پروژه که طول آن ۵ کیلومتر است، به وجود آمده بود که از توان و ظرفیت‌های شهرستان و اداره کل راهداری استان برای حل مشکل استفاده کردیم و مشکل را برطرف کردیم.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر اضافه کرد: یک کیلومتر از این پروژه آسفالت شده و پیمانکار قول داده تا آخر هفته‌ی جاری دو کیلومتر دیگر از زیرسازی جاده انجام شود و آماده‌ی آسفالت خواهد شد.

بندری افزود: از روستاییان و کشاورزان عزیز درخواست داریم از تردد با ادوات کشاورزی مثل دیسک که به آسفالت آسیب می‌رساند، در این جاده‌ها خودداری کنند.

همچنین حبیب آقاجری نماینده بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی در خصوص این بازدید بیان داشت: جاده‌ی روستایی بنیوار-هدامه شهر چمران را به محور اصلی بندر ماهشهر- رامشیر-رامهرمز متصل می‌کند که روکش آسفالت آن در حوزه‌ی شهرستان بندر ماهشهر نیاز به بهسازی و ترمیم داشت.

وی ادامه داد: کار ترمیم این جاده به زودی تمام می‌شود و امیدواریم با بهسازی ۴/۵ کیلومتر از این جاده‌ی روستایی، بخشی از مشکلات تردد روستاییان مرتفع شود.

آقاجری افزود: اهتمام ویژه‌ای در زمینه‌ی بهسازی جاده‌های روستایی وجود دارد و بنده به همراه آقای بندری با تمام توان به این حوزه‌ ورود کرده‌ایم و در آینده نیز پروژه‌های دیگری در این زمینه در شهرستان آغاز خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *