اخطار فدراسیون فوتبال به جهت میزبانی تیم های ورزشی بندرماهشهر/ بازسازی ورزشگاه شهدا در اولویت قرار گیرد

مهدی چاروسائی | خورنا فدراسیون فوتبال اخطاری به تیم های فوتبال در خصوص سلب امتیاز میزبانی به جهت کیفیت پایین چمن ورزشگاه شهدای شهرستان ارائه داده است.

به گزارش خبرگزاری خورنا، مسئولین شهرستان بندرماهشهر ترمیم و بازسازی چمن ورزشگاه شهدای این شهرستان را در اولویت قراردهند.

ورزشگاه شهدای بندرماهشهر تنها ورزشگاه فوتبال شهرستان است که مسابقات باشگاهی در آن انجام می شود، اما کیفیت پایین چمن ورزشگاه و مشکلات نور واخطار فدراسیون فوتبال ، باعث نگرانی اهالی فوتبال از عدم میزبانی این شهرستان در فصل آتی مسابقات را به دنبال دارد.

عدم میزبانی مسابقات فوتبال به دلیل کیفیت پایین چمن ورزشگاه و مشکلات نور می تواند در آینده، ورزش فوتبال شهرستان را دچار مشکلات و در نتیجه انحلال تیم ها را به همراه داشته باشد.

ورزش دوستان و هواداران تیم های ورزشی نگرانی خود در خصوص عدم به سرانجام رسیدن ترمیم چمن ورزشگاه شهدا و سلب امتیاز میزبانی از شهرستان بندرماهشهر را بارها بیان کرده و خواستار رفع سریع مشکلات پیش رو شده اند.

امید است مسئولان شهرستان هر چه سریعتر فکری برای ورزشگاه شهدا بندر ماهشهر بکنند چون اگر بازسازی نشود مشکلات زیادی را برای فوتبال شهرستان بوجود خواهد آورد و امید است استارت ورزشگاه جدید که قول آن داده شده است نیز انجام شود

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *