طرح محله محور واکسیناسیون عمومی در ایذه

خورنا_ طرح محله محور واکسیناسیون عمومی گروه سنی بالای ۱۸ سال در شهرستان ایذه با مشارکت نیروهای بسیج و هلال احمر اجرا می گردد.

مهندس ایمان نوروزی منش رئیس مرکز بهداشت شهرستان ایذه گفت: با توجه به اینکه واکسیناسیون عمومی به گروه سنی بالای ۱۸ سال رسیده است و در پیک جمعیتی آن حضور داریم به مدت یک هفته و از روز شنبه ۲۷ شهریور کلیه مراکز خدمات جامع سلامت شهر و روستا و همچنین خانه های بهداشت جهت اجرای این طرح بسیج می شوند .

وی در ادامه بیان کرد :گروه سیار واکسیناسیون عمومی در این طرح خانه به خانه حضور پیدا می کند و از مردم عزیز درخواست داریم مشارکت و همکاری لازم را با کارکنان بهداشت انجام دهند .

نوروزی منش در خصوص برخی از افراد که تاکنون نتوانستند واکسن مورد نظر خود را انتخاب کنند گفت: دو پایگاه مشاوره و اطلاع رسانی عمومی جهت پاسخ به پرسش های مردمی در سطح شهر، چهار راه امام علی و چهار راه امام خمینی (ره) برپا می گردد و از شهروندان عزیز خواهشمندیم که حتماً مشارکت خود را در این خصوص انجام دهند و تا بتوانیم درصد واکسیناسیون عمومی این شهر را هرچه سریعتر تکمیل کنیم.

مراکز خدمات جامع سلامت شهری در دو شیفت صبح و عصر و پایگاههای تجمیعی در خدمت همشهریان جهت انجام واکسیناسیون می باشد

ریاست مرکز بهداشت ایذه در پایان از ادارات و نهادهای عضو ستاد کرونا تشکر نمود و گفت مشارکت همه جانبه ادارات و همکاری مردمی باعث قطع و ریشه کنی ویروس منحوس کرونا می گردد.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *