نماینده شادگان در مجلس خواستار گسترش فرهنگ ایثار و شهادت میان نسل جوان شد

خورنا: حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد اظهار داشت: باید آثار و برکات دوران شکوهمند هشت سال دفاع مقدس، خاطرات و ایثار و جانفشانی ملت و رزمندگان اسلام را برای جامعه و به‌ویژه نسل جوان بازگو کرد تا در سرلوحه امور زندگی خود قرار دهند.
به گزارش خورنا به نقل از فارس، وی شهدا را از برکات این انقلاب اسلامی ایران دانست و بیان کرد: نهال نوپای انقلاب با با خون شهیدان والامقام آبیاری  وامروزه به درختی تنومند تبدیل شده است.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی افزود: هفته دفاع مقدس ازجمله دوران‌های بی‌نظیری است که می‌توان حماسه، جهاد و فداکاری شجاعانه ملت بزرگ ایران را در مقابل زیاده‌خواهی استکبار به تصویر کشید.
وی ادامه داد: رزمندگان و ایثارگران با ایمان و غیور ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به رهبری امام راحل (ره) پای در عرصه مقاومت و ایثار گذاشتند و در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی جوانمردانه ایستادند و با تکیه بر ولایت‌پذیری، تلخی شکست را به سردمداران استکبار چشاندند.
ناصری‌نژاد در ادامه با اشاره به اینکه امروزه دشمنان فرهنگ و دین ما را مورد هدف قرار داده‌اند، تصریح کرد: امروزه باید با استفاده از ابزارهای فرهنگی به مقابله با دشمنان و هجمه‌های آنان پرداخت.
وی در ادامه گفت: در همین راستا انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به نسل سوم و چهارم انقلاب ضروری است.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی هفته دفاع مقدس را فرصت مناسبی برای انتقال ارزش‌های انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان دانست و اضافه کرد: مسئولان باید در این هفته با تمام تلاش خود سعی در انتقال ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های شهدا و امام راحل(ره) داشته باشند.
وی از دفاع مقدس به عنوان برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: دفاع مقدس باعث بهت و حیرت جهانیان شد.
ناصری‌نژاد خاطرنشان کرد: اگر آثار و پیامدهای مثبت دفاع مقدس به خوبی برای مردم و به ویژه جوانان تببین کنیم فرهنگ ایثار و شهادت که از نیازهای اساسی یک جامعه اسلامی است، ترویج داده می‌شود.
وی افزود: در همین راستا کشورهای اسلامی نیز از دفاع مقدس ما الگوپذیری خواهند داشت همان‌گونه که امروزه شاهد بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی هستیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *