نماینده شادگان در مجلس خواستار گسترش فرهنگ ایثار و شهادت میان نسل جوان شد

خورنا: حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد اظهار داشت: باید آثار و برکات دوران شکوهمند هشت سال دفاع مقدس، خاطرات و ایثار و جانفشانی ملت و رزمندگان اسلام را برای جامعه و به‌ویژه نسل جوان بازگو کرد تا در سرلوحه امور زندگی خود قرار دهند.
به گزارش خورنا به نقل از فارس، وی شهدا را از برکات این انقلاب اسلامی ایران دانست و بیان کرد: نهال نوپای انقلاب با با خون شهیدان والامقام آبیاری  وامروزه به درختی تنومند تبدیل شده است.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی افزود: هفته دفاع مقدس ازجمله دوران‌های بی‌نظیری است که می‌توان حماسه، جهاد و فداکاری شجاعانه ملت بزرگ ایران را در مقابل زیاده‌خواهی استکبار به تصویر کشید.
وی ادامه داد: رزمندگان و ایثارگران با ایمان و غیور ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به رهبری امام راحل (ره) پای در عرصه مقاومت و ایثار گذاشتند و در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی جوانمردانه ایستادند و با تکیه بر ولایت‌پذیری، تلخی شکست را به سردمداران استکبار چشاندند.
ناصری‌نژاد در ادامه با اشاره به اینکه امروزه دشمنان فرهنگ و دین ما را مورد هدف قرار داده‌اند، تصریح کرد: امروزه باید با استفاده از ابزارهای فرهنگی به مقابله با دشمنان و هجمه‌های آنان پرداخت.
وی در ادامه گفت: در همین راستا انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به نسل سوم و چهارم انقلاب ضروری است.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی هفته دفاع مقدس را فرصت مناسبی برای انتقال ارزش‌های انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان دانست و اضافه کرد: مسئولان باید در این هفته با تمام تلاش خود سعی در انتقال ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های شهدا و امام راحل(ره) داشته باشند.
وی از دفاع مقدس به عنوان برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: دفاع مقدس باعث بهت و حیرت جهانیان شد.
ناصری‌نژاد خاطرنشان کرد: اگر آثار و پیامدهای مثبت دفاع مقدس به خوبی برای مردم و به ویژه جوانان تببین کنیم فرهنگ ایثار و شهادت که از نیازهای اساسی یک جامعه اسلامی است، ترویج داده می‌شود.
وی افزود: در همین راستا کشورهای اسلامی نیز از دفاع مقدس ما الگوپذیری خواهند داشت همان‌گونه که امروزه شاهد بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی هستیم.