مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان:

مسکن مهر خوزستان همچنان با مشکلات فراوانی مواجه است

ﻣﺪﯾﺮﮐﻞ ﺭﺍﻩ ﻭ ﺷﻬﺮﺳﺎﺯﯼ ﺧﻮﺯﺳﺘﺎﻥ اظهار کرد: میزان اعتبارات پروژه‌های مسکن مهر خوزستان اگرچه در سالجاری رشد چندین برابری پیدا کرده است ولی همچنان این پروژه‌ها با مشکلات فراوانی مواجه هستند که برای رفع آنها نیاز به همکاری و همیاری کلیه دستگاههای اجرایی است.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز رضا رضایی امروز سه‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ در نشست شورای مسکن خوزستان گفت: در حال حاضر تعداد پروژه‌های فعال مسکن مهر خوزستان شامل چهار مدرسه، سه مسجد، ۳۴ ساختمان تجاری، سه کلانتری و ۲۰ پروژه آماده سازی معابر است.

وی ادامه داد: همچنین تعداد پروژه‌های تکمیل شده مسکن مهر استان نیز در حدود ۱۸ مدرسه، ۱۵ مسجد، ۱۸۱ ساختمان تجاری و هشت پروژه معابر شهری می‌باشد.

ﻣﺪﯾﺮﮐﻞ ﺭﺍﻩ ﻭ ﺷﻬﺮﺳﺎﺯﯼ ﺧﻮﺯﺳﺘﺎﻥ یادآوری کرد: در سالهای ۹۶ و ۹۷ اعتبارات و پروژه‌های مسکن مهر استان خیلی ناچیز بود چون در آن زمان نگاه خوبی به این پروژه‌ها وجود نداشت ولی از سال ۹۷ که وزیر جدید راه و شهرسازی شروع به کار کرد اتفاقات مثبتی در زمینه مسکن مهر خوزستان به وقوع پیوست.

رضایی عنوان کرد: در سال ۹۸ تعداد پروژه‌های فعال مسکن مهر استان دو پروژه بود که سال گذشته این تعداد به ۴۵ پروژه و امسال نیز به ۵۶ پروژه فعال رسیده است.

وی افزود: البته میزان اعتبارات آماده سازی معابر مسکن مهر خوزستان نیز طی سالهای اخیر افزایش یافته و از دو میلیارد تومان سال ۹۶ اکنون به ۲۵۰ میلیارد تومان رسیده که ۱۰۰ میلیارد تومان این مبلغ نیز برای تکمیل پروژه دو هزار واحدی مسکن مهر نفت هزینه شده است.

ﻣﺪﯾﺮﮐﻞ ﺭﺍﻩ ﻭ ﺷﻬﺮﺳﺎﺯﯼ ﺧﻮﺯﺳﺘﺎﻥ در پایان اظهار کرد: میزان اعتبارات پروژه‌های مسکن مهر خوزستان اگرچه در سالجاری رشد چندین برابری پیدا کرده است ولی همچنان این پروژه‌ها با مشکلات فراوانی مواجه هستند که برای رفع آنها نیاز به همکاری و همیاری کلیه دستگاههای اجرایی است.