فرماندار هندیجان : اقتدار و امنیت کشور مرهون فرهنگ ایثار و شهادت است

فرماندار هندیجان:اقتدار و امنیت کشور مرهون فرهنگ ایثار و شهادت است/سردار حاجتی:استفاده از ظرفیت خانواده معظم شهدا و ایثارگران برای انتقال فرهنگ شهادت و مقاومت به نسل جوان

به گزارش خبرگزاری خورنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان هندیجان جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان ظهر امروز دوشنبه ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۰ با حضور سرتیپ دوم پاسدار حاجتی مدیرکل محترم حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خوزستان،علی بویری فرماندار،حجت الاسلام حسینی امام جمعه و جمعی از مدیران ادارات و نهادها در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار هندیجان در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا،جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس میهن اسلامی؛ گفت:امروز در تمامی عرصه ها هرچه داریم به برکت خون پاک شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت است.

رییس شورای حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان هندیجان افزود:اقتدار و امنیت ملی ما در عرصه های منطقه ای و بین المللی مرهون فرهنگ مقاومت،شهادت طلبی و جانفشانی شهدا و رزمندگان می باشد و بر همه ما واجب است که با بهره گیری از ظرفیت های رسانه ها و بویژه شیوه های نوین رسانه ای در جهت حفظ، نشر و گسترش آرمان ها و ارزش های برگرفته از ۸ سال دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان اهتمام جدی داشته باشیم.

بویری در ادامه خاطرنشان کرد:همه ما مدیون شهدا هستیم و پاسداشت آرمان های شهدای عظیم الشان،گرامیداشت خانواده معزز شهدا،جانبازان و ایثارگران بر همه ما فرض بوده و باید راه گرانبهای شهدا همچون چراغ راهی در مسیر آینده باشد.

ایشان در ادامه بر تکمیل یادمان شهدای گمنام شهرستان تاکید و همچنین در حوزه پاسداشت یاد و خاطره شهدای والامقام در حوزه چاپ و نشر کتاب دلاوری های شهدای هندیجان نیز اقدام عاجل صورت گیرد.

فرماندار هندیجان در پایان با اشاره به در پیش بودن گرامیداشت هفته دفاع مقدس از همه ادارات و دستگاه های اجرایی خواستند با تمام توان و ظرفیت در جهت پاسداشت این هفته و اجرای برنامه های ابلاغی نهایت تلاش و کوشش را داشته باشند.

در ادامه سردار سرتیپ دوم پاسدار میرعبدالرضا حاجتی با تسلیت ایام ماه محرم و صفر اظهار داشت: از اینکه فرصت حاصل شد در جمع مسئولان و تعدادی از رزمندگان هندیجان باشم جای خوشحالی دارد و انشاله موجب خیر باشد و بتوانیم کاری برای رزمندگان و شهدا در این شهرستان انجام داده باشیم.

وی افزود: هر کاری بتوانیم برای مردم شهرستان انجام بدهیم دریغ نخواهیم داشت و باعث افتخار است که قدمی برای رزمندگان و شهدا برداریم و ما هر چه داریم از وجود این همه رشادت های شهدا و صبر خانواده های شهدا و رزمندگان است

سردار حاجتی در ادامه خواستار استفاده از ظرفیت خانواده شهدا برای انتقال رشادت های رزمندگان در دفاع مقدس به نسل جوان شد و
گفت: ازظرفیت های رزمندگان و خانواده شهدا و ایثارگران هندیجان در ترویج فرهنگ ایثار و رشادت های ماندگار دوران هشت سال دفاع مقدس باید استفاده کرد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *