بیانیه باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندرماهشهر در پی عدم صعود به لیگ یک کشوری

هواداران تیم فوتبال و مردم شریف بندرماهشهر، باشگاه شهرداری بندرماهشهر مراتب عذرخواهی خود از بابت ناکامی در صعود به لیگ یک کشوری را از شما خوبان و حامیان همیشگی که مایه دلگرمی و افتخار ما بوده اید بیان می کند.

ما نیز همچون شما از عدم صعود به لیگ یک کشوری بسیار اندوهگین و ناراحت هستیم، مسیری پرتلاطم در یک سال گذشته که روزهای خوش و غم آن را کنار هم سپری کرده و اکنون که در پایان این مسیر ایستاده ایم چیزی جز سر فرود آوردن در مقابل غیرت و عزت شما هواداران و مردم شریف بندرماهشهر نداریم.

بر خود میبالیم که لحظه لحظه این فصل پر فراز و نشیب را به عشق شما هواداران در هر شرایطی بازی کردیم و تلاشمان جز برای سربلندی نام کهن دیار بندرماهشهر چیزی نبوده است.

خوشحالیم که شما صاحبان اصلی این باشگاه از نزدیک شاهد تلاش بی شائبه کادر فنی و بازیکنان بوده اید.

در پایان جا دارد از نماینده محترم  مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان ، شهردار سابق آقای نظارات ، شورای اسلامی شهر بندرماهشهر در دوره پنجم و ششم، ،هیات فوتبال شهرستان ، نیروی انتظامی ،شبکه بهداشت شهرستان ،اداره ورزش و جوانان  شهرستان ،هواداران عزیز و همه عزیزانی که به هدف ارتقای سطح ورزش و افتخارآفرینی نام بندرماهشهر ما را در این‌ مسیر همراهی کردند کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم.