کاهش ۴۰ درصدی موارد ابتلا و بستری ها در بندرماهشهر/ واکسیناسیون دانش‌آموزان به زودی آغاز می‌شود

محمدرضا وطن خواه | خورنا دبیر ستاد مقابله با کرونا شهرستان بندر‌ماهشهر گفت: باتوجه به روند کاهشی ۴۰ درصدی تعداد مبتلایان و بستری های بیماری کرونا دلتا، لذا همچنان به همراهی مردم در رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی و انجام واکسیناسیون برای ادامه این روند کاهشی نیازمندیم.

محمد شنبدی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر‌ماهشهر در جلسه امروز بعدازظهر ستاد مقابله با کرونا در خصوص راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن و اکسیژن ساز بیمارستان حاجیه‌ نرگس معرفی اظهار کرد: باتوجه به اتمام و تجهیز کامل بخش سی تی اسکن بیمارستان حاجیه نرگس معرفی، از امروز کارشناسان مربوطه برای راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن آماده بکار شدند و تا اوایل هفته آینده دستگاه سی تی اسکن شروع بکار خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: همچنان دستگاه اکسیژن‌ساز بیمارستان حاجیه نرگس معرفی تا چند روز آینده راه‌اندازی می‌شود.

دبیر ستاد مقابله با کرونا شهرستان بندر‌ماهشهر در خصوص واکسیناسیون گروه‌های هدف اظهار کرد: واکسیناسیون خانم های باردار بالای ۱۸ سال و تزریق واکسن برای افراد بالای ۱۸ سال در مراکز روستایی در حال انجام است.

محمد شنبدی از روند رو به رشد واکسیناسیون در سطح شهرستان ابزار امیدواری کرد و افزود: واکسیناسیون ۱۱۵ هزار نفر از شهروندان‌ با تزریق دُز اول و ۳۸ هزار نفر با تزریق دو دُز انجام شده است.

شنبدی در پایان از واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال خبر داد و گفت: به زودی و در آینده ای نزدیک واکسیناسیون دانش‌آموزان با واکسن تأیید شده توسط وزارت بهداشت کشور آغاز می‌شود.

صالح بهمئی، رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر نیز با اشاره به دریافت ۳۴هزار دُز واکسن در هفته اخیر گفت: تمامی مراکز واکسیناسیون حاضر در سطح شهرستان بندرماهشهر آماده خدمات رسانی به همشهریان هسنتد.

وی در پایان افزود: مراکز واکسیناسیون از ساعت ۸ الی ۱۳ و ۱۷ الی ۲۲ فعال هستند و در صورت استقبال همشهریان به حضور خود و تزریق واکسن در مراکز ادامه می‌دهند‌

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *