روند رو به رشد واکسیناسیون در شهرستان قابل تقدیر است/ سی‌تی‌اسکن معرفی بندر ماهشهر به زودی افتتاح می‌شود

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: مرکز سی‌تی‌اسکن بیمارستان حاجیه نرگس معرفی به زودی راه‌اندازی و افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خورنا، فریدون بندری در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان اظهار کرد: در مورد پیاده‌روی اربعین حسینی و سفر به عتبات هنوز هیچ ابلاغیه‌ای صادر نشده و پیاده‌روی به سوی مرز ممنوع است.

وی افزود: نیروی انتظامی در صورت مشاهده پیاده‌روی دسته‌جات، جلوی آنها را خواهد گرفت و با برخورد اقناعی آنها را از ادامه پیاده‌روی منصرف خواهد کرد، بنابراین از دلدادگان امام حسین (ع) می‌خواهیم از حرکت به سوی مرز خودداری کنند.

رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان بندر ماهشهر در ادامه با رو به رشد خواندن روند واکسیناسیون در این شهرستان، عنوان کرد: این موضوع جای تقدیر و تشکر فراوان دارد، پس از تأمین تعداد بسیار خوبی واکسن و تجهیز مراکز واکسیناسیون توسط شهرداری و پس از آن توسط سپاه شهرستان در مصلی نماز جمعه، شاهد این روند رو به رشد بوده‌ایم.

بندری با بیان اینکه تنها راه برون‌رفت از وضعیت موجود واکسیناسیون است، گفت: رغبت و استقبال مردم از واکسیناسیون به این مهم معنی می‌بخشد. ترغیب مردم به مشارکت در این طرح باید همچنان افزایش پیدا کند تا هرچه زودتر شاهد ریشه‌کن شدن ویروس منحوس کرونا باشیم.

وی همچنین از افتتاح قریب‌الوقوع مرکز سی‌تی‌اسکن بیمارستان معرفی بندر ماهشهر خبر داد و افزود: با راه‌اندازی این مرکز، تعداد مراکز سی‌تی‌اسکن در شهرستان به دو مرکز افزایش خواهد یافت.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: در مسیر راه‌اندازی سی‌تی‌اسکن بیمارستان صنایع پتروشیمی شهرستان نیز موانعی ایجاد شده که امیدواریم با پیگیری مجدانه مسئولان بهداشت و درمان نفت شاهد رفع این موانع و راه‌اندازی قریب‌الوقوع این مرکز نیز باشیم.

بندری در ادامه با تأکید بر لزوم تجهیز و بهبود وضعیت مراکز ۱۶ ساعته شهرستان، اظهار داشت: مراجعه و استفاده مردم از این دو مرکز باید تسهیل و امکانات رفاهی و لجستیکی لازم برای تحقق این موضوع فراهم شود.

وی در پایان به بحث واکسیناسیون دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: واکسینه کردن دانش‌آموزان دغدغه مهم والدین آنها است. بر اساس پروتکل‌ها و شیوه‌نامه‌های موجود در آینده نزدیک واکسیناسیون دانش‌آموزان نیز آغاز و دغدغه والدین آنها رفع خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *