گزارش عملکرد سه ماهه دوم مرکز نیکوکاری ” باران رحمت ” در هندیجان

به گزارش خبرگزاری خورنا ”  سارا چاروسایی عضو هیات امنای مرکز نیکوکاری باران رحمت شهرستان هندیجان در گفتگو با خبرنگار خورنا اظهار داشت :  به یاری خداوند متعال، با کمک و همدلی خیرین عزیز و بزرگواری که همراه خیریه بودند توانستیم باری کوچک از دوش تعداد محدودی از خانواده های دارای فرزند معلول و همچنین مادران (زنان ) سرپرست خانوار برداریم.

چاروسایی در پایان گفت :خانواده های آبرومندی که در این روزگار و شرایط سخت اقتصادی، بعضاً از پس تامین برخی از نیازهای اساسی و حداقل های یک زندگی عادی نیز بر نمی آیند. شاید باور این موضوع برای خیلی از اقشار جامعه ما سخت باشد که در اطراف همین شهر  ( هندیجان ) هستند خانواده هایی که به سختی از پس تامین هزینه خرید نان روزانه بر می آیند.خانواده هایی که با داشتن فرد معلول علاوه بر مشکلات نگهداری و مراقبت از فرزند از پس تامین هزینه های درمان و دارو بر نمی آیند. مادرانی که به دلایل مختلف ( فوت همسر، طلاق و … ) علاوه بر کار در شرایط سخت، می بایست برای فرزندان هم نقش پدر را داشته باشند و هم نقش مادر، هم درآمدزایی کنند و هم مراقبت از فرزندان.گاهی نشستن پای درد و دل این خانواده ها و از نزدیک دیدن شرایط و محیط زندگی این افراد، شاید ما را به فکر وادارد که قدر داشته هایمان را بدانیم و شکرگزار نعمت هایی باشیم که خداوند به ما ارزانی داشته است.با این مقدمه در راستای اجرای یکی از مهمترین سیاست های مرکز نیکوکاری و خیریه باران رحمت  یعنی شفافیت عملکرد، بدینوسیله گزارش عملکرد سه ماهه دوم در سال جاری ( ۱۴۰۰) را به اطلاع عموم و شریف هندیجان می رساند .

۱ – ده میلیون تومان  عمل مغز کودک سیزده ساله+سه میلیون تومان دارو+هشت میلیون تومان جهت ترخیص کردن زن جوان از بیمارستان،که عمل نخاع انجام داده بود به مبلغ ۲۱ میلیون تومان

۲- ۲۸ میلیون تومان کمک هزینه کولر

۳- ۱۰ میلیونتومان  کمک هزینه اشتغال زایی

۴- ۱ میلیون تومان خرید سیسمونی

۵- ۱۶ میلیون تومان کمک هزینه یخچال

۶- ۱۰ میلیون تومان خرید دو عدد اکسیژن برای بیمارستان شهدای هندیجان

۷- ۵ میلیون تومان جهت خرید دو تلویزیون ۴۳ اینچ اهدایی به دو خانواده نیازمند

۸- پیگیری و هماهنگی با پزشک نیکوکار جهت عمل خانم جوان با تومور پیشرفته گلو

۹-سه تا کولر اهدایی،دو تا پنجره ای،یک هجده هزار برای بخش دیالیز بیمارستان

۱۰-اهدایی یک عدد یخچال جهت خانواده نیازمند

۱۱- ۱۰۰ بسته معیشتی به مناسبت عید قربان،۱۰۰ بسته به مناسبت عید غدیر همراه با گوشت و مرغ

۱۲ -ساخت دو اتاق با هزینه پنجاه میلیون تومان