استاندار خوزستان:

ظرف ۲ سال مشکل آبهای سطحی و فاضلاب در خوزستان برطرف می‌شود

استاندار خوزستان عنوان کرد: در قالب یک طرح بلند مدت ظرف دو سال آینده برای همیشه مشکل آبهای سطحی و پس زدگی فاضلاب در خوزستان برطرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز صادق خلیلیان امروز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ در پایان جلسه بررسی پروژه‌های فاضلاب و دفع آبهای سطحی خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: مهار آبهای سطحی و دفع فاضلاب یکی از مشکلات استان خوزستان است که این مشکلات در شهرهای اهواز، بندر امام و بندر ماهشهر شکل حادتری داشته و باعث ایجاد‌ نارضایتی‌هایی در بین مردم شده است.

وی تصریح کرد: هدف از تشکیل جلسه امروز احصاء مشکلات، پیگیری اقدامات انجام شده و نحوه هزینه کرد اعتبارات در دو سال اخیر بود که در نهایت به یک نتیجه گیری برسیم که چه بخشی از این کار باید همچنان ادامه پیدا کند.

استاندار خوزستان بیان کرد: در این جلسه کار ساماندهی پروژه‌های فاضلاب و دفع آبهای سطحی استان به دو بخش کوتاه مدت و بلند مدت تقسیم شد که در کوتاه مدت بایستی به سرعت برای فصل پاییز آینده آماده شویم تا مردم باردیگر با مشکلاتی در این زمینه مواجه نشوند.

خلیلیان ادامه داد: همچنین در بخش اقدامات بلند مدت نیز تصویت شد که با پیگیری جلسات و انجام طرحهای موجود ظرف دو سال آینده مشکل آبهای سطحی و پس زدگی فاضلاب را برای همیشه در استان خوزستان برطرف کنیم.

وی در پایان گفت: یک کار گروه را نیز در این جلسه تشکیل دادیم تا به صورت میدانی میزان پیشرفت کار پروژه‌ها را رصد و ظرف دو روز آینده گزارشی از آن را در اختیار استانداری قرار دهد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • حسن درودبرشما هزینه هایی که ازطرف دولت دراین سالها برای آبهای سطحی شدکجاها رفت آقای استاندار اول اون را پیگیری کنید?