رئیس پلیس خوزستان خبر داد:

دستگیری ۹۳ سارق حرفه‌ای در خوزستان

فرمانده انتظامي استان خوزستان گفت: با اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعی 93 سارق حرفه‌ای دستگیر که به 249 فقره انواع سرقت در سطح استان اعتراف کردند.  

به گزارش خورنا سردار سید محمد صالحی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد قاطعانه با سارقان، عاملان تیراندازی، فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح و مهمات توسط پلیس آگاهی و با بهره گیری از توان و تجهیزات کلانتری و پاسگاه‌ها و پشتیبانی یگان امداد در تمامی نقاط جرم خیز سطح استان به مدت ۶ روز به مرحله اجرا در آمد.
 
وی با بیان اینکه در اجرای این طرح ماموران پلیس با اقدامات تخصصی و کار اطلاعاتی ۹۳ سارق حرفه‌ای، ۲ سارق مسلح و ۴ سارق به‌عنف را شناسایی و دستگیر کردند، افزود: متهمان در تحقیقات بعمل آمده به ۲۴۹ فقره انواع سرقت و ۲ فقره سرقت مسلحانه اعتراف کردند.
 
فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه ۱۴ نفر از دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز دستگیر شدند، تصریح کرد: در این ارتباط ۱۱ قبضه سلاح جنگی، ۲ قبضه سلاح شکاری و ۱۴۲ عدد انواع فشنگ کشف شد.
 
وی بیان داشت: ماموران پلیس در راستای اجرای این طرح ۸ نفر فروشنده موادمخدر دستگیر و ۳۵ نفر معتاد متجاهر جمع آوری کردند که در این عملیات‌ها مقادیری انواع موادمخدر کشف شد.
 
سردار صالحی با بیان اینکه ۳ باب قهوه خانه به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مهروموم شدند، عنوان داشت: ماموران پلیس در این عملیات‌ها ۲ قاتل فراری را دستگیر، که در بازجویی‌های پلیس به ۲ فقره قتل ارتکابی اعتراف کردند.
 
این مقام ارشد انتظامی در خوزستان به کشف ۵۱ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال اشاره کرد و اظهار داشت: از دیگر دستاوردهای این طرح توقیف ۱۵ دستگاه موتورسیکلت وخودروی متخلف می‌باشند.
 
فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه پلیس همواره با افراد قانون‌شکن برخورد جدی و قانونی می‌کند خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص شناسایی و برخورد با مجرمان است.