پیام خداحافظی شهردار از مردم بندرماهشهر

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم مومن، نجیب و قدرشناس بندرماهشهر

باسلام و احترام
خدمت به مردم ولایت‌مدار بندرماهشهر افتخار زرین و پشتوانه معنوی گران سنگی است که این جانب بر آن افتخار میکنم، بسیار مفتخرم که با استعانت از خداوند متعال و در سایه حسن اعتماد شما، بیش از ۸ سال از بهترین سال‌های عمرم را در مسند خادمی شما در شورای اسلامی شهر و شهردار بندرماهشهر با بهترین مردمان نجیب و فهیم و مهربان سپری نمایم.

در طی این سال ها با همدلی، همکاری و تلاش و کوشش شبانه روزی به اتفاق اعضای محترم شورای چهارم و پنجم و همت مجموعه خدوم و زحمتکش شهرداری در طی طریق توسعه پایدار، عمران و آبادانی و پیشرفت شهر در بخش های مختلف گام های اساسی برداشتیم که در حقیقتا مجال بازگویی آن‌ها نیست و اکنون که بیش از ۴ سال تلاش بی وقفه برای تحقق بخشیدن به آرزوی برحق شما که همانا داشتن شهری توسعه یافته ، زیبا و عزتمند است شهرداری را ترک میکنم، بر خود واجب می دانم تا از این طریق ، بزرگی و فرهنگ والایتان را ارج نهم و از یکایک شما تقدیر وتشکر نمایم.

به خود می بالم که نگاه های رضایت بخش و تعابیر قدرشناسانه ی شما همشهریان گرامی را به همراه خویش دارم و با این اطمینان ، غبار خستگی از تن می زدایم و آرامش روان و راحتی وجدان را قرین و هم نشین جسم و جانم می سازم.

شما مردم فهیم به خوبی آگاهید که حجم کارهای صورت گرفته در ۴ سال گذشته در مسیر سخت و پُر پیچ و خم اجرا شد و در راستای آن تلاش کرده‌ام درست‌ترین تصمیم‌ها را بگیرم و بیشترین منافع را عاید شهر و مردمم سازم.

پس می‌توانم این انتظار را  داشته باشم که تقصیراتم را ببخشید و با سخاوت‌مندی همیشگی‌تان حلالم نمایید و این حقیر را از حُسن‌نیت همیشگی و دعاهای خیرتان بی‌نصیب نسازید.

جا دارد از همه مسئولین بزرگوار در ادارات ، نهادها ، سازمانها ، شرکتها چه در استان وشهرستان ، فرماندهان محترم نظامی وانتظامی ، اصحاب رسانه ، روحانیت معزز بویژه امامان جمعه بندرماهشهر وشهرک طالقانی ، معتمدین ، ریش سفیدان ، شیوخ و بزرگان طوایف ، سادات معزز ، کسبه وبازاریان عزیز، ورزشکاران و فرهنگیان ، رزمندگان ، خانواده معزز و معظم شهدا و ایثارگران و عموم مردم شریف بندرماهشهر و شهرک‌های طالقانی و شهید رجایی و از دوستان گرانقدر در دورهای چهارم ، پنجم وششم شورای اسلامی شهر و از پرسنل زحمتکش ، پاک و تلاشگر شهرداری قدردانی نمایم که در تمامی این مدت برای توسعه و عزت شهرشان از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند و با حضور شبانه روزی ، بخش درخشان و انکار ناپذیری از این فعالیت های عظیم بودند.

بی تردید همکاری با این خانواده ی بزرگ و تاثیر گذار را در طول خدمت از بهترین لحظات عمرم میدانم و برای همه این بزرگواران آرزوی پایداری و سلامتی میکنم.

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی من رستگار
فرزند کوچکتان مجاهد نظارات