آنچه مانع پولدار شدن شما می شود

خورنا: هشتش گرو نهش است.  دخلش با خرجش جور در نمی آید. چرخ زندگی اش خوب نمی چرخد. شاید با خواندن این جملات بی اختیار به یاد خودتان بیفتید. به یاد حساب های نه چندان پر و یا حتی خالی از پول، به یاد قسط هایی که باید ماهیانه آنها را پرداخت کنید و به یاد خیلی از مشکلات مالی دیگر

به گزارش بانکی دات آی آر، خیلی ها فکر می کنند قسمت و سرنوشتشان این است که چنین زندگی ای داشته باشند و بالطبع هیچ تلاشی برای بهتر شدن اوضاع نمی کنند.

به خاطر توجیه این موضوع هم دلایل زیادی می آورند که به این دلیل و آن دلیل نه ما به پولداری می آییم و نه پولداری به ما! دلایلی ساده که در عین سادگی مانعی بزرگ بر سر راه پولدار شدن شماست. بخوانید:

۱.  با چندرغاز حقوق ماهیانه که نمی شود اندوخته ای جمع کرد

معلوم است که اگر تمام پولتان را خرج کنید، از همان چندرغاز هم نمی توانید پولی پس انداز کنید. یکی از راه هایی که به شما کمک می کند پول کم نیاورید این است که احتکار نکنید یعنی به اندازه نیاز خرید کنید. به همین سادگی.

۲.  پول “کثیف” و “چرک کف دست” است

این یک باور عمومی و البته “غلط” است. اینکه فکر کنیم پول ریشه همه دردسرها و حتی بدبختی هاست به شدت اشتباه است چون اتفاقا این فقر است که مشکل روی مشکل می آفریند و بی پولی آنقدر قدرت دارد که فرد را به هر راه و بیراهه ای بکشاند.

۳.ما سزاوار و شایسته پولدار شدن نیستیم

شاید فکر خیلی ها اینگونه باشد که پول و پولدار شدن امتیازی عجیب و غریب می خواهد و سزاوراری ای که هر کسی در وجود خود ندارد. در حالیکه هیچ چیز ویژه ای وجود ندارد. تنها باید راهش را بلد باشید و برای رسیدن به هدف که همانا پولدار شدن است تلاش کنید.

۴. پولدارها متقلب و بی وجدان هستند

داستان زندگی بسیاری از ملیاردرها نشان می دهد اینطور آدم ها نه تنها متقلب و بی وجدان نیستند، بلکه بسیار هم پرتلاش و سختی کشیده هستند. تازه از منابعشان هم برای کمک به دیگران استفاده می کنند.

داستان کسانی که از راه های نامشروع پول و پله ای جمع می کنند داستانشان متفاوت است.

۵.پولدارها خیلی خوش شانس هستند

ما که شانس نداریم. این جمله یکی از بزرگترین موانعی است که پولدار شدن شما را به تاخیر می اندازد. تا وقتی که باورتان این باشد که تنها خوش شانس ها پولدار می شوند و ما هم که شانس نداریم، نه شانس درخانه تان را می زند و نه پول زیاد دستتان می آید.

۶. فامیل و دوست و آشنا در صورت پولدار شدن ما را ترک می کنند

شاید اگر پولدار شدید دیگر فامیل شما را نخواهند یا دوستان چشم دیدنتان را نداشته باشند یا آشنایان به شما حسادت کنند، این بهترین فرصت است که دوستان و فامیل و آشناهای خودتان را بشناسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *