توضیحات سجاد حیدری کاندیدای شهرداری بندرماهشهر پیرامون یادداشت خورنا

سجاد حیدری، کاندیدای شهرداری بندرماهشهر در جوابیه ای نسبت به مطلب درج شده در خبرگزاری خورنا توضیحاتی پیرامون رزومه و عملکرد خود ارائه کرد. خبرگزاری خورنا نیز بر اساس اصول حرفه ای و تمکین به قانون مطبوعات متن جوابیه را عینا و بدون کمترین تغییر منتشر میکند. متن جوابیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای علی چاروسائی
مدیر مسوول محترم خبرگزاری خورنا

با سلام

پیرو مطلب مندرج در آن خبرگزاری  به تاریخ ۱۳ شهریور ماه ۱۴۰۰ با موضوع « کارمند ساده شهرداری منطقه ۱۱ تهران، گزینه شهرداری بندر ماهشهر» شایسته است به منظور تنویر افکار عمومی و برابر ماده ۲۳ قانون مطبوعات و خبرگزاری ها، جوابیه ذیل را منتشر کنید:
۱_  سجاد حیدری ،متولد ۱۳۵۸ شهرستان بندر ماهشهر، بامدرک کارشناسی مهندسی عمران و کارشناسی ارشد مهندسی عمران ژئوتکنیک کار خود را به عنوان کارشناس فنی پروژه واحد پارازایلین پتروشیمی بندر امام شروع کرده و سپس به عنوان مسئول دفتر فنی شهرداری هندیجان استخدام و پس از گذشت سه سال درشهرداری هندیجان به عنوان شهردار هندیجان به کار ادامه داده است که در سال ۱۳۹۰به عنوان یکی از سه شهردار برتر استان در زمینه خدمات شهری و محیط زیست انتخاب گردید. بعد از تصدی این پست به مدت حدودا ۳ سال،نامبرده به عنوان مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز به مدت ۶ سال فعالیت داشته  و پس از آن به مدت یک سال در شهرداری منطقه ۱۱ شهرداری تهران مشغول به کار شده است. نامبرده پس از گذشت یک سال ازحضور در این منطقه، بنا بر سوابق، تجربه و همچنین ارتباط موضوعی رشته تحصیلی ، از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران به عنوان مدیرفنی و اجرایی معاونت فنی و طرح های شهری به مدت سه سال، به خدمت مشغول شده است.
۲_ در خصوص مطالب درج شده در خصوص شهرداری منطقه ۱۱ شهرداری تهران و اظهار نظر غیر مسئولانه و غیر کارشناسانه از سوی نویسنده یادداشت، به نظر می رسد نویسنده ابتدا باید در خصوص معیار و میزان سنجش شدت ضعف و قدرت و طبقه بندی شهرداری مناطق تهران به عنوان پایتخت و ابر کلانشهر ایران توضیحاتی ارائه کند چرا که  همانطور که میدانیم اداره بسیاری از مناطق شهرداری تهران در حد و اندازه های بسیاری از شهرهای کشور است.
۳_ درپاسخ به سوال از آقای آبادیان درباره توانمندی ایشان، به استحضار می رساند، حضور نامبرده به عنوان مدیر فنی و اجرایی در سازمان زیباسازی شهر تهران به عنوان یکی از سازمان های اصلی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران از سال ۱۳۹۷ تا کنون نشان از توانمندی وی دارد چرا که حضور در چنین پستی قطعا نیازمند توانمندی و تخصص است مگر اینکه  نویسنده از عیار و وزن سازمانی همچون سازمان زیباسازی شهر تهران بی اطلاع باشد.
۴_در خصوص ارتباط نصرالله آبادیان در انتخابات مجلس دوره دوازدهم، بهتر است قبل از هرگونه پیش داوری و گمانه زنی، با ارائه مدارک متقن طرح موضوع شود نه بر اساس حدس و گمان که خود نمونه ای از غیر حرفه ای بودن مطالب ارائه شده در حوزه رسانه است. از آنجا که ارزش هرگونه یادداشت، گزارش و خبر بر ارائه مدارک متقن و قابل استناد متکی است، بهتر است درخصوص تمامی اتهامات وارد شده در خصوص حضور و نفوذ شخص ثالث، مدارک لازم و قابل اثبات از سوی نویسنده ارائه شود.
۵_ اعضای محترم شورای اسلامی بندر ماهشهر قطعا بر اساس توانمندی و رزومه قابل دفاع، شهردار را از میان گزینه های پیشنهادی برای بندر ماهشهر انتخاب خواهند کرد و بهتر است قبل از هرگونه داوری، سجاد حیدری را به عنوان یکی از گزینه ها درنظر گرفت نه گزینه نهایی چراکه هنوز در این خصوص هیچ تصمیمی نهایی نشده است.
۶_سخن پایانی اینکه، اسلام برای حفظ آبرو، حرمت و شخصیت مومنان اهمیت ویژه ای قائل است تا آنجا که گناه تهمت و افترا از گناه تخریب خانه خدا را بدتر دانسته است. حق تعالی می فرماید: ” پس کسی را که خداوند مدافع او است چگونه انسان به خود جرات می دهدکه پرده اش را بدرد و رازش را فاش کند یا عیبش را آشکار سازد و یا بی دلیل به او تهمت وارد نموده و آبروی او را بریزد و به حیثیتش صدمه برساند.” (سوره حج آیه ۳۸)

 

خبرگزاری خورنا بر اساس قانون حق خود میداند تا موارد نامربوط و غیرمنصفانه درج شده در این جوابیه را در مطلبی جداگانه پاسخ دهد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *