جمال صالح زاده ناتوان در برابر انتقادات /با شکایت کشی و حذف منتقدین نمی توان شهر را اداره کرد

علی چاروسائی مدیرمسئول خبرگزاری خورنا در ادامه سلسله یادداشتهایی پیرامون کاندیداهای شهرداری نوشت: در هفته های اخیر در مطالبی سلسله وار نسبت به برخی کاندیداهای شهرداری بندرماهشهر مطالبی را عنوان و انتقاداتی را وارد کردیم. از جمله این کاندیداها، جمال صالح زاده بود.

در این بین به رزومه ضعیف جمال صالح زاده که صرفا ریاست حراست در شهرداری چمران و ریاست حراست در فرمانداری بندرماهشهر را در کارنامه خود دارد، اشارتی شد. رزومه ای که نه تنها برای شهرداری بندرماهشهر که برای شهرهای کوچکتری همچون چمران و رامشیر و… هم مناسب نیست‌.

در این میان، تنها فردی از کاندیداهای شهرداری که بجای ارائه پاسخ های مکتوب و مستدل اقدام به شکایت از خبرنگاران و رسانه ها کرد، جمال صالح زاده بود.

همین موضوع آفتابی بود دلیل آفتاب و تاییدی بود بر انتقادات جدی در خصوص وی و نگاه حراستی _ حذفی که بجای احترام به رسانه ها که نمایندگان افکار عمومی هستند با اقدام به شکایت سعی در خفه کردن صدای رسانه ها داشت.

اما نکته مهم این است که شهرداری در تمام شهرهای کشور یکی از ارگان هایی است که بیشتر از سایرین زیر ذره بین مردم و رسانه ها قرار دارد و مردم به طور روزمره با شهرداری و خدمات آن سروکار دارند. لذا بیشترین انتقادات متوجه شهرداری هاست.

اگر فردی با نگاه حذفی و بی توجه به افکار عمومی سکان چنین سازمان مهم و زیر ذره بینی را در دست‌ بگیرد، چگونه میتواند با انتقادات مکرر مردم و رسانه روبرو شود؟

آیا قرار است شهرداری چند وکیل استخدام کند و روزانه ها ده ها شکایت از فعالین رسانه ای و فضای مجازی و منتقدین ثبت کند؟

جمال صالح زاده باید از مسئولیت های کوچک تر سلسله مراتب پیشرفت را شروع کرده و به مرور پس از کسب تجربه های لازم، تلاش های خود را برای سکانداری شهرداری، بخشداری و امثالهم آغاز کند‌ و دست از برخورد حذفی با منتقدین بردارد؛ شاید فرجی شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • Am انشالله بزودی پشت پرده خبرگذاریهای که قریب چهار سال یک انتقاد خشک خالی از شهرداری انجام ندادن مشخص میشه.این جار زدن فقط یک علت دارد منافع بعضی از اقایان که در این عسل چهار ساله داشتن قطع خواهد شد البته با سند ومدرک شاید براتون جالب باشه چرا این خبرگزاری یکبار هم از تیم شهرداری انتقاد نکرده !!!! ولی دیگر این پایان راه است
  • مجهول افرین ???