یک مدیر پایین‌دستی غیربومی در راه شهرداری بندرماهشهر

علی چاروسائی، مدیرمسئول خبرگزاری خورنا در یادداشتی نوشت: جاوید شیخ از مدیران درجه چند سازمان شهرداری ها به عنوان‌ یکی از گزینه‌های نهایی شهرداری بندرماهشهر مطرح شده است.

به گزارش خورنا، جاوید شیخ مسئول خدمات اداره مالی سازمان شهرداری ها که از مدیران درجه چند این سازمان محسوب می‌شود به عنوان‌ یکی از گزینه‌های نهایی شهرداری بندرماهشهر مطرح شده است.

جاوید شیخ، گزینه غیربومی و غیرمتخصص سکانداری شهرداری بندرماهشهر، حدود ۴ سال پیش به تهران رفته و با ساخت رزومه ای اندک و سطح پایین در سازمان شهرداری ها خود را مدعی شهرداری عریض و طویل و بسیار مهم بندرماهشهر میداند.

اگر شورای شهر بنا بر انتخاب شهردار غیربومی دارد، چرا از مدیران مناطق و معاونین سابق شهرداران کلان شهرهایی همچون‌ شیراز و اصفهان یا شهرداران سابق و موفق کیش، بوشهر و بندرعباس استفاده نمیکند؟

جاوید شیخ که تا کنون حتی یک روز سابقه شهرداری در هیچ شهری نداشته و صرفا ۴ سال به عنوان یک مدیر پایین دست در سازمان شهرداری ها فعالیت کرده، چگونه میخواهد شهر را از رکورد و سکون به تحول و توسعه برساند؟

آیا قرار است بندرماهشهر در ۴ سال آینده سکوی پرتاب و محل آزمون و خطای شیخ و شیخ ها شود و با یک انتخاب نادرست به جولانگاه افراد غیرمتخصص تبدیل شود؟

آیا فرد مدعی کرسی شهرداری بندرماهشهر توان این را دارد تا پیش از انتخاب به عنوان شهردار در یک نشست رسانه ای زنده با چند تن از اهالی خبر و رسانه بندرماهشهر از اهداف و برنامه های توسعه ای خود دفاع کرده و افکار عمومی را اقناع کند؟

امید است اعضای شورای شهری که از دل مردم بندرماهشهر بیرون آمده و خود را متعهد به شهر و شهروندان میدانند، وارد معادلات مافیای شهرداری نشوند و شهر و منافع کلان آن‌ را به غیربومیان غیرمتخصص و کار نابلد ندهند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس از علی جابری که بهتره ایشون چه تجربه ای در مدیریت شهری دارند