آغاز پیش ثبت نام ترم پاییز کانون زبان ایران

پیش ثبت نام ترم پاییز کانون زبان ایران شروع شد.

جمشید افشانی مدیر کانون زبان ایران در استان خوزستان در گفتگو با خورنا گفت: پیش ثبت نام کانون زبان ایران برای ترم جدید شروع شد. کلاسهای ترم پاییز از ۱۷ ام مهرماه شروع می شود.

افشانی در مورد ساختار و سابقه کانون زبان ایران گفت: کانون زبان ایران وابسته به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور و با گرید A++ جزو بزرگترین سازمان های آموزشی دنیا محسوب می شود. کانون زبان ایران از حدود ۹۵ سال پیش تاکنون در ایران به آموزش بیش از ده زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، عربی، روسی، چینی، آلمانی و… می پردازد.

وی افزود: کانون زبان ایران در استان خوزستان دارای ده مرکز آموزشی فعال در اهواز، دزفول، آبادان، بهبهان و مسجد سلیمان می باشد و در حال حاضر بیش از هشت هزار زبان آموز در مراکز استان خوزستان مشغول به فراگیری زبان های مختلف هستند.

افشانی در مورد انطباق روشهای آموزش کانون زبان ایران با شرایط کرونایی در کشور گفت: همزمان با ورود ویروس کرونا به کشور، کلاسهای کانون زبان ایران با استفاده از ابزارهای آموزشی به روز دنیا، بر بستر اینترنت و بصورت آنلاین در حال برگزاری است.

افشانی به یک خبر خوب هم اشاره کرد کهبا توجه به اینکه دوره های ترمی کانون زبان ایران بصورت آنلاین در حال برگزاری است، تدابیری اتخاذ شده که از همه نقاط استان حتی شهرستانهای فاقد مرکز فعال نیز بتوانند از این دوره های آموزشی استفاده کنند.

وی در مورد نحوه آشنایی با دوره ها و رزرو ترم جدید گفت: متقاضیان ترم جدید جهت کسب اطلاعات بیشتر و نیز رزرو ترم جدید می توانند از سایت کانون زبان ایران به آدرس www.ili.ir استفاده کنند. راه های ارتباطی با مراکز مختلف استان نیز در همین سایت قابل مشاهده است.
همچنین صفحه اینستاگرام @ili_khouzestan نیز جهت کسب اطلاعات بیشتر برای هم استانی های خوزستان قابل استفاده است. با توجه به اینکه فرآیند تعیین سطح باید صورت بگیرد اولویت ثبت نام با کسانی است که زودتر پیش ثبت نام کرده اند.