زمین پترو پالایشگاه ابوالفارس مشکل زیست محیطی ندارد / جانمایی فضای سبز در امتداد روستا خلا بعد مسافتی را حل می کند

با این اوصاف نه تنها حرایم مصوب قانونی بلکه فاصله ی بیشتری نیز بر اساس دستور العمل های زیست محیطی رعایت می شود و جای هیچ گونه مشکلی نیست ‌.

به گزارش خبرگزاری خورنا رامهرمز در راستای توسعه ی مناطق محروم و جذب فرصت های سرمایه گذاری در استان خوزستان کلنگ احداث یک واحد پترو پالایشگاهی در سال ۱۳۹۹ در منطقه نفتی ابوالفارس با مشارکت بخش خصوصی به زمین زده شد. به دلیل شرایط سخت توپوگرافی حوزه جغرافیایی بخش ابوالفارس پس از مکان یابی چندین نقطه و بررسی مراحل کارشناسی در نهایت زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار با رعایت همه جوانب فنی و تسهیل شرایط سرمایه گذاری انتخاب شد که پس از جلسات مفصل با حضور مدیران استانی قرار شد جهت رعایت اصول زیست محیطی و حرایم قانونی مراحل طراحی این واحد پالایشگاهی به گونه ای باشد که سایت های اداری و پوشش فضای سبز آن در امتداد مسیر روستا باشد که با این اوصاف نه تنها حرایم مصوب قانونی بلکه فاصله ی بیشتری نیز بر اساس دستور العمل های زیست محیطی رعایت می شود و جای هیچ گونه مشکلی نیست ‌. این پروژه در حال حاضر در مرحله زیرسازی و استحکام سازی زمین می باشد .

در پایان انتظار می رود که با توجه به محرومیت حوزه سرزمینی شهرستان رامهرمز و استفاده از فرصت های سرمایه گذاری به خصوص پتانسیل های نفتی وحدت رویه مناسب تری در انتشار مطالب و اظهار نظرها در پیش گرفته شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *