مسئولین مقصرین اصلی شتاب آمار کرونا در بندرماهشهر

با مرور آمار کرونا در بندرماهشهر و عملکرد ستاد مبارزه با کرونا برای وضعیت بسیار نگران‌کننده در این شهرستان پاسخی جز سهل‌انگاری مسئولین نمی‌توان یافت.

از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور؛ بندرماهشهر از جمله شهرستان‌هایی بود که در استان همواره با وضعیت قرمز مواجه بود و شهروندان شرایط دشواری را سپری کردند.

 

از طرفی این شهرستان از همان ابتدا از کمک‌های نقدی و غیرنقدی صنایع پتروشیمی برخوردار بود اما این کمک‌های مالی تغییری در شرایط شهرستان ایجاد نکرد، ظاهرا مشکل اصلی کمبود اعتبارات مالی و امکانات نبوده و مردم این شهرستان مانند سایر مشکلات شهری؛ در رابطه با مبارزه با کرونا از بی‌تدبیری مسئولین رنج می‌برند.

 

مشخص نیست در ستاد مبارزه با کرونا چه می‌گذرد که علاوه بر ناتوانی در تامین امکانات مراکز درمانی، از اجرای ساده‌ترین پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان عاجز هستند.

 

این روزها در شرایطی که مردم عزادار مرگ عزیزان و شهروندان خود بر اثر بیماری کرونا هستند و بیش از گذشته نگران جان و سلامتی خود هستند، با جدی‌ترین مشکل شهرستان؛ همان بی‌نظمی در انجام واکسیناسیون مواجه هستند و به شدت گلایه‌مند هستند.

 

ازدحام در صفوف واکسیناسیون، محدودیت مراکز تجمیعی، تاخیر در تامین واکسن و همچنین تاخیر در انجام واکسیناسیون دز اول و دوم در تاریخ مقرر و همچنین نبود امکانات ابتدایی از قبیل سیستم سرمایشی و پاسخگویی ضعیف تیم اجرایی بخشی از گلایه‌مندی شهروندان در این ایام هست.

 

بنابراین می‌توان نتیجه گرفت با ادامه این روند شاهد افزایش چند برابری آمار کرونا در شهرستان خواهیم بود.

 

بی‌تدبیری‌ها به اینجا ختم نمی‌شود؛ وضعیت اسفناک مرکز تست‌گیری کرونا و پاسخگویی بسیار ضعیف در این رابطه به نگرانی‌های مردم در تاثیر این شرایط بر افزایش آمار کرونا اضافه می‌کند.

 

حال باید دید رئیس و دبیر ستاد مبارزه با کرونا تا کی به سهل‌انگاری خود و بی‌توجهی به درخطر بودن جان و سلامت شهروندان ادامه خواهند داد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *