کوی اباذر بندرامام سامان‌دهی می‌شود

خورنا: علی گلمرادی اظهار داشت: ساکنان منطقه ۱۶۸ دستگاه کوی اباذر با مشکلات متعددی در زمینه‌های عمرانی و خدماتی مواجه هستند.
به گزارش خورنا به نقل از فارس، وی بیان کرد: در همین راستا براساس اولویت‌بندی‌های انجام شده طی روزهای اخیر به همراه مسئولان اجرایی بازدیدی از این منطقه انجام شد.
شهردار بندرامام افزود: متاسفانه کمبود فضای سبز یکی از مهم‌ترین مشکلات منطقه کوی اباذر بندرامام است که باوجود موانع زیاد افزایش فضای سبز این منطقه راه‌کارهای متعددی در دستور کار قرار گرفته است.
وی ادامه داد: در آینده‌ای نزدیک عملیات احداث فضای سبز مناسب در این منطقه آغاز و ساکنان منطقه ۱۶۸ دستگاه کوی اباذر سامان‌دهی می‌شوند.
گلمرادی تصریح کرد: رفع مشکلات سرریز شدن فاضلاب این منطقه نیز براساس هماهنگی‌های انجام شده با اداره آبفای بندرامام در دستور کار قرار گرفته است.
وی گفت: سامان‌دهی دست‌فروشان بازارچه شهید صدوقی بندرامام از دیگر پروژه‌های مهم در حال اجرای شهرداری بوده که یکی از مطالبات و خواسته‌های مردم است.
شهردار بندرامام اضافه کرد: با اتمام سامان‌دهی بازارچه شهید صدوقی بندرامام شاهد رفع مشکلات ترافیکی و سدمعبر دست‌فروشان در این منطقه خواهیم بود.
وی اظهار داشت: ارائه خدمات شهری مطلوب از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری بندرامام است که امیدواریم مسئولان ما را در رسیدن به این هدف بزرگ یاری کنند.
گلمرادی با اشاره به همکاری مطلوب شهروندان با شهرداری، خاطرنشان کرد: شهروندان بندرامام تاکنون شهرداری را در اجرای پروژه‌های عمرانی سطح شهر یاری کرده‌اند که امیدواریم این تعامل همچنان پابرجا باشد.
وی با اشاره به پروژه‌ها و برنامه‌های متعدد شهرداری در زمینه‌های عمرانی و خدماتی این نوید را به مردم داد که در آینده‌ای نزدیک تحولی بنیادین در بخش عمرانی و خدماتی بندرامام به‌وجود خواهد آمد.
شهردار بندرامام ادامه داد: افزایش فضای سبز شهری یکی از اولویت‌های برنامه‌های شهرداری بندرامام است که در این زمینه اقدامات مقدماتی انجام شده است.
وی ابراز امیدواری کرد با همکاری و مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی سطح شهر بتوانیم خدمات عمرانی مطلوبی به شهروندان ارائه دهیم.