پایداری شرایط آب و هوایی در خوزستان

خورنا: مدیر کل هواشناسی خوزستان از پایداری شرایط آب و هوایی در استان خبر داد و گفت: تا پایان هفته جاری انتظار بارش باران نداریم.

مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در سطح زمین زبانه کم‌فشار کماکان به شکل تضعیف شده بر روی استان قرار گرفته و در لایه میانی جو نیز همانند گذشته جریانات به شکل پایدار هستند، لذا تا آخر هفته جاری انتظار بارندگی در استان وجود ندارد.

وی درباره شرایط آب و هوایی خاطر نشان کرد: آسمان استان صاف تا قسمتی ابری بعضا همراه با غبار محلی یا مه رقیق صبحگاهی و گاهی توام با وزش باد پیش‌بینی می‌شود

دهملایی درباره وضعیت هوا در خوزستان تاکید کرد: وضعیت هوا، صاف تا قسمتی ابری جهت باد، شمال غربی تا شمالی سرعت باد، ۱۵ تا ۲۵ کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد، ۴۰کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان خاطر نشان کرد: در شبانه روز گذشته آبادان با ۲۴.۳ و ایذه و دهدز با ۴.۱ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط گزارش شده‌اند.

دهملایی درباره شرایط دمایی شهرستان اهواز در ۲۴ ساعت آینده افزود: حداکثر دمای اهواز به ۲۴ و حداقل به ۱۰ درجه سانتیگراد خواهد رسید.