فرماندار خرمشهر خواستار تسریع در روند عملیات اجرای طرح فاضلاب شد

خورنا: فرماندار خرمشهر، به منظور قرار گرفتن در آستانه نوروز، خواستار تسریع در روند عملیات اجرای طرح فاضلاب این شهرستان شد.

عبدالله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: در حال حاضر ستاد نوروزی شهرستان خرمشهر تشکیل شده و پانزدهم اسفندماه نیز جلسه‌ای به منظور تدارک اسکان پذیرش از مهمانان نوروزی تشکیل خواهد شد.

وی خطاب به دستگاه‌های اجرایی شهرستان عنوان کرد: در این خصوص مسئولان و مدیران ادارات شهرستان باید هر چه بیشتر تعامل و همکاری را در دستور کار خود قرار داده و خرمشهر را به نحوی مطلوب و در خور شان آماده میزبانی از مهمانان و گردشگران کنند.

فرماندار خرمشهر همچنین عنوان کرد: عملیات اجرای طرح احداث فاضلاب شهرستان باید سرعت بیشتری پیدا کرده تا برای ایام نوروز مشکلی برای شهروندان و مسافران ایجاد نکند.

وی اضافه کرد: با توجه به فرارسیدن تعطیلات نوروزی و ورود مهمانان نوروزی و راهیان نور تسریع اجرای طرح فاضلاب در برخی مناطق ضروری است.

حسینی ادامه داد: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت رسانی به شهروندان و رفع مشکلات موجود در این شهرستان است.

وی با اشاره به حضور پررنگ کاروان‌های راهیان نور در شهرستان گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه اوج حضور کاروان‌های راهیان نور در خرمشهر برای برنامه‌ریزی‌ بهتر و مناسب‌تر ستاد راهیان نور در شهرستان تشکیل شده است.

فرماندار خرمشهر در پایان اظهار کرد: این ستاد از چندی پیش تشکیل و با برگزاری جلسات مختلف در حال برنامه‌ریزی برای حضور کاروان‌های راهیان نور در خرمشهر است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *