بیمارستان های خصوصی پشت مردم خوزستان را خالی کردند / عملهای زیبایی در بیمارستانهای خصوصی برقرار است/ آماده باش به ورزشگاه ها برای بستری خیل بیماران/

کرونا در حال رکوردشکنی در خوزستان است و هر روز به آمار بیماران و فوتی ها اضافه میشود. وضعیت آنقدر بحرانی است که کلیه تخت های بیمارستان های دولتی اشباع شده است و این بیمارستان ها در شرایط کاملا انفجاری و مملو از بیمار بسر می برند.

سیستم درمان دانشگاه علوم پزشکی با وجود آنکه تمام ظرفیت خود را در اختیار بیماران کرونا قرار داده اما حجم بالای بیماران عملا از توان ارائه خدمت بخش دولتی خارج و نیاز به ورود تمام ظرفیت های درمانی است. کاری که در استان های دیگر نیز انجام شده و بیمارستان های خصوصی نیز به محل ارائه خدمت به مردم در حوزه کرونا تبدیل شده اند. اما در اهواز حکایت دیگری است . بیمارستان های خصوصی مهر، آریا، اروند و آپادانا با وجود آنکه کلیه پرسنل خود را واکسینه کرده اند اما در این روزهای سخت پشت مردم را خالی کرده اند تا یکبار دیگر ثابت کنند برای آنها پول عمل های زیبایی از نفس کشیدن مردم خوزستان مهمتر است.

بدعهدی و خیانت بیمارستان های خصوصی به سلامت مردم خوزستان در حالی است که برخی ورزشگاه ها و سالن های ورزشی با تجهیز به تخت و دستگاه های اکسیژن در حال مهیا شدن برای بستری بیماران مبتلا به کرونا هستند.