فرماندار شهرستان ماهشهر از شهردار چمران تقدیر کرد

خورنا: در مراسمی فرماندار شهرستان بندر ماهشهر از خدمات مهندس مطهر امامی شهردار شهر شهید چمران تقدیر کرد.

در این مراسم مهندس منوچهر حیاتی فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در لوح تقدیر اهدایی خطاب به شهردار شهر شهید چمران اشاره کرده است: بدون تردیدفرصت خدمت به نیکوترین و شایسته ترین مردم در دولت خدمتگزار غنیمتی ارزشمند وپر افتخار است که به مصداق حدیث شریف «ومن لم یشکر المخلوق ،لم یشکر الخالق» علاوه بر خشنودی مردم، رضایت و خرسندی حضرت دوست نیز در آن جلوه گر خواهد بود.

حیاتی در این لوح ادامه داده است: اینک که به فضل الهی با تمهیدات لازم در زمینه احداث مجموعه فرهنگی ورزشی تفریحی، احداث کتاب خانه مرکزی ، احداث خیابان میثاق  واستمرار روند آن شهرستان بندر ماهشهر در مسیر پرشتابی از رشد و موفقیت قرار گرفته ،اینجانب برخود لازم میدانم از مساعی حضرتعالی و همکارانتان تقدیر وتشکرنمایم.

وی در پایان این لوح اشاره کرده:سلامتی ومزید توفیقات شما را در تداوم نهضت خدمت رسانی از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

حیاتی در توضیح اهدای این لوح بیان کرد : بی شک عامل اصلی اهدای چنین لوح هایی وتقدیر از خدمتگزاران مردم ، رضایت شهروندان است.

وی ادامه داد : وقتی دیده میشود فردی که خدمتگزار مردم است به خوبی وظایف خویش را انجام  میدهد ،باید از او تشکر کرد چرا که تقدیر از او در واقع تکریم شهروندان ومردم است.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر اضافه کرد: وظیفه ماست از آنهایی که به مردم خدمت می کنند تقدیر کنیم چرا که وظیفه اصلی همه ما ارایه بهترین خدمات به همین مردم است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که اینگونه اقدامات باعث ایجاد روحیه بهتر برای خدمت به مردم  در بین مسوولین گردد.