معیار انتخاب شهردار بهبهان، تکلیف یا برنامه

 

بعد از انتخابات شورای شهر و مشخص شدن ترکیب منتخبین طبق عرف و قانون، بحث انتخاب شهردار جدید داغ شد.

گمانه زنی های زیادی صورت گرفت و در محافل مختلف، اسامی زیادی به گوش می رسید.

در این بین اما چیزی که باعث نگرانی و تشویش اذهان عمومی شده، این است که شنیده می شود چند عضو شورای شهر که از یک لیست خاص وارد شورا شدند، از قبل طبق تکلیفی که ارائه دهندگان لیست معروف به انقلابی به آنها کرده اند، قصد دارند آقای نصرالدین کریمی را به عنوان شهردار انتخاب کنند.

این حکایت نامیمون در بهبهان بارها تکرار شده است و مردم را به یاد نزدیک ترین مورد آن که افشای سندی مبنی بر امضای قسم نامه چند عضو شورای شهر پنجم، برای انتخاب بهادری به عنوان شهردار می اندازد.

این اتفاقات در دفعات قبلی حواشی و دلخوری بسیاری ایجاد کرد که وقتی قسم نامه امضا کرده و از قبل تصمیم خود را گرفته بودند چرا وقت دیگر کاندیداها را گرفته و از آنان برای ارائه برنامه دعوت می کردند.

شعار و قرار همه ی کاندیداهای این دوره از انتخابات، از جمله اعضای منتخب، شفافیت و صداقت با مردم بود ولی این شنیده ها اگر درست باشند، منافی وعده های آقایان است و ظاهرا دیده ها هم حکایت از این موضوع نامیمون دارد

رفتاری که امروز صبح از یکی رو عضو شورای شهر در پایان جلسه با آقای کریمی دیدیم به نوعی تایید کننده این شایعات بود علی الخصوص بدرقه ویژه آقای کریمی توسط این آقایان.

آش این بدرقه همانگونه که در تصویر آشکار است، به حدی شور بود که بدرقه کنندگان دقایق زیادی از کنفرانس گزینه بعدی را از دست دادند!

آقایان لطفا مواظب اعتماد مردم به خود باشید و از همین ابتدا کژی را بر جای راستی ننشانید.