هومن‌ساز ماهشهر همیاری اراک را شکست داد

خورنا: تیم هومن‌ساز جنوب ماهشهر از مرحله رفت دور پلی‌آف لیگ دسته دو فوتسال کشور در سالن بعثت ماهشهر به مصاف همیاری اراک رفت.
به گزارش خورنا، در این دیدار که به قضاوت عباس دهقانپور، علیرضا یگانه، بهروز سهامی و مهدی حقوقی برگزار شد تماشاگران بازی درگیرانه‌ و پربرخوردی را شاهد بودند.
در این مسابقه، بازی تا دقیقه ۱۵ نیمه نخست با نتیجه تساوی پیش می‌رفت تا اینکه سعید عساکره توانست روی یک ریباند گل اول تیم هومن‌ساز را به ثمر برساند.
هنوز ثانیه‌هایی از به ثمر رسیدن این گل سپری نشده بود که مجدداً همین بازیکن با آتیه روی یک ریباند دیگر گل دوم خود و تیمش را وارد دروازه حریف کرد.
در این نیمه عباس کمندلو بازیکن تیم همیاری اراک در یک صحنه در نقش مدافع تیم هومن‌ساز ظاهر شد و در حالی که توپ در آستانه ورود به دروازه تیم میزبان بود مانع از به ثمر رسیدن گل تیم خود شد.
در نیمه دوم این دیدار نیز تیم ماهشهری بود که برتری خود را بر تیم مهمان دیکته کرد و دو گل دیگر به ثمر رساند.
در این نیمه در دقیقه ۵ ایمان آهنگر گل سوم تیم هومن‌ساز را وارد دروازه اراکی‌ها کرد و تیم خود را سه بر صفر پیش انداخت.
در ادامه این دیدار و در دقیقه ۱۵ نیمه دوم فرزاد نمازی نیز روی یک شوت از راه دور بسیار زیبا گل چهارم را برای تیم هومن‌ساز به ثمر رساند تا تمام امیدهای شاگردان بابک مختاری تبدیل به یأس شود.
هر چند در دقیقه ۱۷ همیاری اراک با گل‌زنی عباس کمندلو یکی از گل‌های خورده را جبران کرد اما زمان برای جبران سه گل دیگر بسیار اندک بود و این دیدار در نهایت با نتیجه ۴ بر ۱ به سود شاگردان ایمان عیسی‌زاده به پایان رسید.
نکته قابل توجه در این دیدار درخشش حسین رادمرد دروازه‌بان تیم هومن‌ساز ماهشهر بود که یکی از عوامل مهم پیروزی این تیم در این مسابقه به شمار می‌رفت.
بازی برگشت مرحله این مسابقات هفته آینده در اراک برگزار می‌شود و تیمی که در مجموع دو دیدار پیروز شود به لیگ دسته یک کشور صعود خواهد کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *