از طریق ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور : بیمارستان تامین اجتماعی دزفول به بهره برداری رسید

 

به گزارش خورنا از طریق ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور، بیمارستان ۹۶ تختخوابی تامین اجتماعی دزفول به بهره برداری رسید.، مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی خوزستان عصر امروز یکشنبه در آیین افتتاح بیمارستان تامین اجتماعی دزفول که از طریق ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور در محل این بیمارستان برگزار شد، اظهار کرد: این بیمارستان ۹۶ تختخوابی در پنج طبقه در زمینی به مساحت پنج هکتار و زیربنای ۱۷ هزار و ۷۰۰ مترمربع احداث شده است.

علی ولی منش، اعتبار هزینه شده برای احداث ساختمان و تجهیزات درمان این بیمارستان را ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برشمرد و افزود: شروع فعالیت این بیمارستان به صورت مرحله ای خواهد بود، بدین ترتیب امروز و در مرحله اول فعالیت واحد اورژانس و واحدهای کلینیک های سرپایی بیمارستان آغاز شده است و در مراحل بعدی با تکمیل نیروهای انسانی بخش های بستری و ویژه بیمارستان نیز یکی پس از دیگری به بهره برداری خواهند رسید که این امر مستلزم تداوم همکاری و پیگیری مسئولان پرتلاش دزفول است.

وی عنوان کرد: در آزمون استخدامی سال گذشته بیش از ۲۹۰ نیرو در قالب نیروهای شرکتی و پیمانی برای این بیمارستان جذب شدند که ۱۰۰ نفر از این نیروها برای شروع فعالیت فراخوان شده اند.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی خوزستان با بیان اینکه در استان خوزستان ۳۰ مرکز درمانی تامین اجتماعی از جمله ۶ بیمارستان در حال فعالیت هستند، گفت: مراکز درمانی تامین اجتماعی از ابتدای شیوع کرونا در کنار دانشگاه علوم پزشکی بوده و نقش موثری در پوشش بیماران کرونایی داشته اند که قطعا این امر تا زمان ریشه کن شدن ویروس تداوم خواهد داشت.

طبقه همکف بیمارستان تامین اجتماعی دزفول شامل پذیرش، داروخانه، اتاق های معاینه، اتاق احیا، اتاق تزریقات، اتاق عمل سرپایی، اتاق معاینه زنان و زایمان، اتاق گچ گیری و پانسمان، اتاق کثیف، رختکن پرسنل، اتاق پزشک اورژانس، دندان پزشکی، سی تی اسکن، فیزیوتراپی، آزمایشگاه و… است. طبقه اول شامل چهار اتاق عمل جراحی به همراه آمادگی و ریکاوری، طبقه دوم شامل ۱۵ تخت بستری جراحی مردان و ۱۷ تخت بستری جراحی زنان، طبقه سوم شامل ۱۷ تخت بستری زنان و زایمان و ۱۵ تخت بستری کودکان و نوزادان و طبقه چهارم شامل ۱۰ تخت بستری داخلی مردان، ۹ تخت بستری داخلی زنان،حوزه ریاست و اتاق سرور است که به صورت مرحله ای به بهره برداری خواهند رسید.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان، نماینده دزفول در مجلس، امام جمعه، فرماندار ویژه دزفول و جمعی از مسئولان این شهرستان در آیین بهره برداری این بیمارستان حضور داشتند.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *