اجرای دور اول واکسیناسیون فرهنگیان در هفته جاری

خورنا – فرزادشعبانی

مدیر آموزش و پرورش رامشیر از اجرای دور اول واکسیناسیون ۱ هزار و ۱۶۹ نفر از فرهنگیان این شهرستان در هفته جاری خبر داد

به گزارش خبرگزاری خورنا به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش رامشیر، *علی شریفی* در گفتگو با روابط عمومی ضمن اعلام این خبر، افزود: دور اول واکسیناسیون فرهنگیان تا ۲۵ مردادماه با مشارکت اداره بهداشت و درمان شهرستان انجام می شود که در این مرحله همه همکاران فرهنگی تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

وی در ادامه با اشاره به واکسیناسیون ۱ هزار و ۱۶۹ نفر از همکاران فرهنگی، توضیح داد: در این مرحله همه نیروهای رسمی، پیمانی، حق التدریس، پیش دبستانی، طرح امین، حوزوی، طرح ماده ۲۸ و آموزشیاران نهضت سوادآموزی واکسینه می شوند.

شریفی با بیان اینکه *همکاران فرهنگی بازنشسته* و *معلمین مدارس غیردولتی* هم واکسینه خواهند شد، اظهار کرد: دبستان دخترانه حضرت آسیه (س) برای اجرای این مرحله از واکسیناسیون در نظر گرفته شده است که در روزهای زوج بانوان و روزهای فرد آقایان واکسینه می شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامشیر در پایان با تاکید بر اینکه مرحله دوم تزریق واکسن در شهریورماه به پایان می رسد، تشریح کرد: معمولا بین مرحله اول و دوم تزریق واکسن ۴ هفته فاصله وجود دارد. بنابراین بر اساس برنامه زمان بندی شده، واکسیناسیون ۲ هفته قبل از بازگشایی مدارس به طور کامل پایان می یابد.