رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر خبر داد

 

بیمارستان خاتم الانبیا(ص) شوشتر در آستانه تکمیل ظرفیت قرار دارد / بار مراجعات به شدت در حال افزایش است

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر با اشاره به نوع جهش یافته کرونا در پیک پنجم گفت: متاسفانه با توجه به هجوم تعداد زیاد مبتلایان، بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) شوشتر در آستانه تکمیل ظرفیت قرار دارد.

به گزارش جنوب فردا؛ دکتر مجتبی کلانتر با اعلام این خبر اظهار کرد: متاسفانه با هجوم تعداد زیاد مبتلایان به نوع جهش یافته کرونا در پیک پنجم مواجه هستیم.

 

وی با بیان اینکه بیمارستان خاتم الانبیا(ص) شوشتر در آستانه تکمیل ظرفیت قرار دارد افزود: بار مراجعات به شدت در حال افزایش است. جلوگیری از بروز فاجعه در شوشتر وظیفه ای همگانی است و هرچه سریع تر باید تدابیری اندیشیده شود.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر اذعان داشت: روزانه تا ۷۰ نفر در حال دریافت داروی رمدیسیویر هستند و اگر این بار مراجعات کاهش پیدا نکند می تواند فاجعه بار باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: در حال تجهیز بخش تازه احداث شده شیمی درمانی بعنوان بخش کووید هستیم و همه مردم باید بدانند که ممکن است با کمبود تخت بیمارستانی مواجه شویم.

 

دکتر کلانتر یادآور شد: از همه مردم می خواهیم در کنار مدافعان سلامت باشند و با رعایت پروتکل های بهداشتی خدمتگزاران خود در نظام سلامت شهرستان را یاری کنند. / جنوب فردا

 

 

منبع

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *