وزیر کشور: پروژه‌های خوزستان تا آخرین لحظه خدمت دولت مدنظر است

خورنا: وزیر کشور گفت: تا آخرین لحظه خدمت دولت دهم، همه پروژه‌ها و مصوبات دولت و مواردی که در حوزه کاری وزارت کشور است چون عمران شهری و روستایی و افتتاح پروژه‌ها در استان خوزستان بررسی و پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مصطفی محمد نجار صبح امروز پس از ورود به فرودگاه اهواز در جمع مسئولان استانی که برای استقبال از وی در فرودگاه حاضر شدند، اظهار کرد: هدف از این سفر در وهله اصلی دیدار با مردم ولایتمدار و غیور استان خوزستان است که به حق نماد شجاعت و ایستادگی هستند.

وی با بیان اینکه یکی از راهبردهای اساسی دولت و خدمتگزاران، رسیدگی و توجه به مردم به ویژه در خوزستان است، خاطرنشان کرد: ارتقای کیفیت خدمات، توجه به شاخص‌ها، توجه مضاعف به پروژه‌های عمرانی و توسعه این خطه در دولت نهم و دهم با جدیت مدنظر قرار گرفته است.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: تا آخرین لحظه خدمت دولت دهم، کارها به خوبی انجام می‌شود و همه پروژه‌ها و مصوبات دولت و مواردی که در حوزه کاری وزارت کشور است چون عمران شهری و روستایی و افتتاح پروژه‌ها در استان خوزستان بررسی و پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به دیگر اهداف این سفر تصریح کرد: توجه به مباحث امنیتی و مربوط به قاچاق کالا و مواد مخدر و افتتاح دو شهرستان جدیدالتاسیس حمیدیه و کارون از دیگر اهداف در دستور کار قرار گرفته سفر امروز است.