قتل یک زن توسط همسرش در مسجدسلیمان

به گزارش خبرگزاری خورنا مسجدسلیمان // در پی تماس تلفنی کودکی 10 ساله با مرکز فوریتهای پلیس(110) مشخص شد که مردی معتاد ، زن خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده و سپس با مصرف مقادیر زیادی قرص اقدام به خودکشی کرده است. 

در پی تماس تلفنی کودکی ۱۰ ساله با مرکز فوریتهای پلیس(۱۱۰) مشخص شد که مردی معتاد ، زن خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده و سپس با مصرف مقادیر زیادی قرص اقدام به خودکشی کرده است.

خورنا مسجدسلیمان : دادستان مسجدسلیمان با اعلام این خبر افزود : طی تماس تلفنی حاصله با پلیس ۱۱۰ مامورین ناجا بلافاصله در محل حاضر و اقدام به جمع آوری مدارک و مستندات نمودند.

وی گفت : قاتل پس از اقدام به قتل همسر خود با ضربات چاقو ، با مقادیر زیادی قرص اقدام به خودکشی نموده و اینک تحت الحفظ در بیمارستان ۲۲ بهمن بستری است .

بن سعید حال وی را وخیم توصیف و اعلام کرد : قاتل که فردی معتاد بوده و احتمالا بدلیل توهم ناشی از مصرف مواد مخدر اقدام به جنایت نموده است ؛ همینک به دلیل مسمومیت شدید در کما بسر می برد و تحقیقات در خصوص علل و انگیزه های این حادثه ادامه دارد . این قتل در محله نمره ۸ اتفاق افتاده و جسد تحویل پزشکی قانونی شده است .همچنین حادثه حریق گزارش شده در این محله ، ناشی از همین اقدام رخ داده است .

لزوم حمایت از کودک یاد شده و مددکاری اجتماعی از وی مورد تاکید کارشناسان جامعه شناسی و روانشناسی می باشد .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس ازبیکاری ازبدبختی رومیارن به مواداخرش هم سیم پیچی قاطی میشه......