گوشت دندانگیر شهرداری/ افراد ناصالحی که چشم به منابع بندرماهشهر دوخته اند

شهرداری بندر ماهشهر به واسطه حضور صنایع عظیم پتروشیمی در شهرستان، منبع مالی کلانی دارد که لقمه ای چرب و دندانگیر برای عشاق قدرت و افراد "ناصالح" محسوب می شود.

در این بین یکی از گروه های مدعی انقلابی گری، در پی تصاحب شهرداری، در حال لابی سنگینی است تا بتواند کینه‌ی شکست های مداوم سیاسی خود را جبران کند.

تلاش برای کسب رای یا تغییر چینش نفرات شورای شهر به هر قیمت و شکلی، اعضای منتخب شورای شهر را در شرایطی خاص و سخت قرار داده است.

ماجرای محمدتقی آلبوغبیش را شاید بتوان یکی از اثرات این فشار همه جانبه دانست که به استعفای وی از حضور در شورای شهر انجامید.

این فشارها و جوسازی ها برای نفر اول شورای شهر نیز ادامه داشت بطوری که انتشار نامه ای رسمی از منبعی نامشخص اما در راستای تلاش این گروهک طماع و بازمانده از اعتماد مردم، با هدف کنار زدن جلال دریس کلید خورد اما مکرشان به خودشان بازگشت و دریس در شورای شهر ماندگار شد.

همچنین فشار بر دو نفر دیگر از اعضای جدید شورای شهر با وعده‌ی استخدام رسمی در یکی از شرکت های پتروشیمی ناکام ماند.

انقلاب، مذهب و اعتقادات مردم نقاب هایی هستند که این‌افراد “ناصالح” برای پوشش قدرت طلبی خود بکار میبرند و این سوال را در ذهن ایجاد می کند که آیا “ادعای حزب الهی بودن”، دلیل بر مجوز انجام هر کاری است؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *