تزریق بیش از ۲۳۰۰ واکسن کرونا در هندیجان

به گزارش خبرگزاری خورنا “دکتر داود رئیسی خبر داد: در طول هفته گذشته در هندیجان بیش از ۲۳۰۰ واکسن کرونا تزریق شده که تا کنون هیچ موردی از عوارض جدی واکسن گزارش نشده است.

دکتر رئیسی در تشریح وضعیت عوارض واکسن کرونا گفت: عوارض همه کسانی که واکسن کرونا دریافت می ‌کنند، در سامانه وزارت بهداشت ثبت می ‌شود و طبق گزارشات متعدد وزارت، عوارضی که تاکنون ثبت شده، همان علائمی است که ممکن است بعد از تزریق هر واکسن ویروسی اتفاق افتد، مانند درد محل تزریق، تب خفیف، دردهای استخوانی و بدن درد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان گفت: در زمینه عوارض واکسن در هندیجان نیز خوشبختانه عارضه جدی و نگران ‌کننده نداشته ایم. در طول هفته گذشته در هندیجان بیش از ۲۳۰۰ واکسن کرونا تزریق شده که تا کنون هیچ موردی از عوارض جدی واکسن گزارش نشده است.

دکتر رئیسی اظهار داشت: یکی از مزایای واکسن که به وضوح قابل لمس است و در آمارها نمود پیدا کرده است، میزان پایین مرگ و میر نسبت به ابتلا میباشد که علت آن تزریق واکسن در جامعه میباشد، قطعا با افزایش تعداد افراد واکسینه، میزان ابتلا و انتقال بیماری نیز کاهش می یابد، به شکلی که انشالله با واکسینه شدن ۷۰ درصد جامعه و بیشتر، بیماری کنترل خواهد شد. بنابراین مردم بدون نگرانی و توجه به شایعات، طبق برنامه ‌اعلام شده، برای دریافت واکسن اقدام کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *