رد صلاحیت منتخب شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر/ ردپای یک گروهک سیاسی در کنار رفتن منتخبان مردم

نفر اول برگزیده از سوی مردم در انتخابات شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر توسط هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور رد صلاحیت شد.

گزارش خبرگزاری خورنا، جلال دریس، منتخب اول مردم در انتخابات شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر توسط هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور رد صلاحیت شد.

گفتنی است با توجه به این موضوع،  ابراهیم عساکره به عنوان عضو علی‌البدل به شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر راه یافت.

لازم به ذکر است محمد تقی آلبوغبیش منتخب دوم شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر نیز پیشتر به دلایل شخصی از حضور در شورای شهر استعفا داده بود.

به نظر می‌رسد لابی‌های سیاسی از طرف یک گروهک خاص و به ظاهر انقلابی که در انتخابات سال ۹۸ شکست خورده‌، در رد صلاحیت جلال دریس مثل استعفای محمد تقی آلبوغبیش نقش پررنگی داشته است.

این گروهک قصد دارد با فشار بر منتخبان مردم، گزینه‌ی مورد نظر خود را که یکی از کاندیدای شکست خورده‌ی انتخابات مجلس است به سمت شهردار بندر ماهشهر بگمارد.

ناگفته نماند که این گروهک سیاسی به تصاحب شهرداری بندر ماهشهر هم رضایت نمی‌دهد و برای رسیدن به صندلی شهرداری چمران نیز تلاش می‌کند.

سهم‌خواهی و قدرت‌طلبی این گروهک سیاسی قطعا در آینده‌ای نزدیک به شهرستان ضربات جبران‌ناپذیری وارد خواهد کرد و انتظار می‌رود نهادهای نظارتی و امنیتی از قدرت گرفتن این گروهک انقلابی‌نما جلوگیری کنند.