واکسیناسیون افراد بالای ۴۸ سال در بندرماهشهر آغاز شد

محمدرضا وطن خواه | خورنا_سرپرست فرمانداری بندرماهشهر گفت: دو راه قطعی در مقابله با ویروس کرونا دلتا، رعایت شیوه نامه های بهداشتی و واکسیناسیون است.

به گزارش خبرگزاری خورنا، فریدون بندری، سرپرست فرمانداری بندرماهشهر در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان اظهار کرد: افراد بالای ۴۸ سال (متولدین سال ۱۳۵۲ به قبل) با توجه به آغاز واکسیناسیون گروه سنی جدید در بندرماهشهر، برای تزریق واکسن به مراکز بهداشت شهرستان مراجعه کنند.

بندری ادامه داد: وجود مراکز فعال تزریق واکسن کرونا در بندرماهشهر، بندرامام خمینی(ره)، شهر چمران و شهرک طالقانی این نوید را به مردم شهرستان جهت تسهیل در دریافت واکسن داده که وجود چنین مراکزی در روند رو به رشد واکسیناسیون جمعی موثر هستند.

فریدون بندری گفت: ایجاد محدودیت ها باید با نظارت سازمان های مربوطه صورت پذیرد تا نتیجه مطلوب و کاهش روند شیوع پیک پنجم کنترل شود.

رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان بندرماهشهر از راه‌اندازی مرکز شهدا برای انجام تست کرونا خبر داد و گفت: برای رفاه و تکریم شهروندان و بیماران کرونایی به کمک اداره بهداشت و درمان شهرستان،  مرکز شهدا را برای انجام تست کرونا راه‌اندازی خواهیم کرد.

وی در پایان افزود: یکی از معضلات مهم از لحاظ افزایش انتشار ویروس کرونا تجمع در آرامستان است که تعطیلی آن باید در دستور کار قرار گیرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *