واکسیناسیون ۳۰ هزار نفر در بندرماهشهر/ روند افزایشی مبتلایان به کرونا دلتا

محمدرضا ️وطن خواه | خورنا؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر گفت: با ورود به پیک پنجم کرونا و وضعیت قرمز در سطح شهرستان بندرماهشهر از تمام همشهریان خود تقاضای رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مقابله با کرونا دلتا را دارم.

به گزارش خبرگزاری خورنا؛ محمد شنبدی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر در جلسه امروز ظهر ستاد کرونا شهرستان در خصوص ورود شهرستان بندرماهشهر به پیک پنجم کرونا، اظهار کرد: با وجود کمک و همکاری اداره بنادر و کشتیرانی استان خوزستان و بندرامام خمینی (ره) برای جلوگیری از ورود کرونا دلتا از طریق مرز آبی به شهرستان بندرماهشهر، اما کرونا دلتا راه ورود خود را از شرق و جنوب کشور یافت و به شهرستان بندرماهشهر رسید تا با اعلام وضعیت قرمز، وارد پیک پنجم کرونا دلتا شویم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر در این نشست از افزایش ۶۰ درصدی تست‌های مثبت PCR خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ بیمار کرونایی در سه بیمارستان شهرستان بستری هستند که این نشان از چرخه و زنجیره فعال ویروس کرونا در شهرستان دارد ولی با کمک و همیاری همکاران ما در حوزه سلامت تعداد مرگ و میر کاهشی را در سطح شهرستان شاهد هستیم.

دبیر ستاد مقابله با کرونا شهرستان بندر‌ماهشهر در خصوص طرح واکسیناسیون بر اساس سند ملی در شهرستان بندرماهشهر گفت: بر اساس سند ملی واکسیناسیون کشور، گروه رانندگان حمل و نقل عمومی در شهرستان بندرماهشهر وارد مرحله دریافت واکسن شده‌اند.

محمد شنبدی گفت: در صورت افزایش مشارکت مردم در شهرستان بندرماهشهر، طبق اعلام وزرات بهداشت کشور، به زودی در بندرماهشهر باید روزانه بیش از ۱۵۰۰ دوز واکسن تزریق شود.

وی در پایان از واکسینه شدن حدود ۳۰ هزار نفر در بندرماهشهر خبر داد و گفت: روند واکسیناسیون در بندرماهشهر با سرعت خوبی پیش می‌رود، واکسینه شدن بیش از ۱۰ درصد جمعیت شهرستان بندرماهشهر خبر خوب این روزهای حوزه سلامت است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *