ورود بندرماهشهر به وضعیت قرمز کرونایی/ محدودیت فعالیت اصناف گروه‌های ۲ ، ۳ و ۴

رئیس اداره صمت شهرستان بندرماهشهر گفت: باتوجه به قرمز شدن وضعیت کرونایی شهرستان، محدودیت هایی برای اصناف گروه های ۲ ، ۳ و ۴ اعمال می‌شود.

محمدرضا وطن خواه| خورنا؛ محمدجواد بدری، رئیس اداره صمت شهرستان بندرماهشهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار خورنا، گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا و قرمز شدن وضعیت شهرستان، مشاغل گروه یک با رعایت شیوه نامه های بهداشتی قادر به فعالیت خود هستند.

بدری در خصوص کمبود بازرس برای پایش اصناف متخلف در شرایط قرمز کرونایی، اظهار کرد: باتوجه به کمبود بازرس در اداره صمت، نظر به ظرفیت های اتحادیه اتاق اصناف شهرستان، بسیج اصناف و اتحادیه های صنفی، تعداد بازرسین خود را از این طریق افزایش می‌دهیم.

محمد جواد بدری از حل مشکلات اتحادیه ها و اصناف خبر داد و گفت: پیگیر مشکلات واحدهای صنفی در زمینه های مختلف از طریق هیئت های صنفی بوده و امیدواریم با کمک اتحادیه اتاق اصناف شهرستان برخی معضلات را هرچه سریع تر به سرانجام برسانیم.

رئیس اداره صمت شهرستان در خصوص تامین کالاهای اساسی در شهرستان ابراز امیدواری کرد و افزود: با توجه به‌ ظرفیت شهرستان به دنبال افزایش سهمیه های کالاهای اساسی و جذب توزیع‌کنندگان در مناطق مختلف شهرستان هستیم تا شهروندان‌ بدون نگرانی از کمبود کالاهای اساسی اقدام به خرید اقلام مورد نیاز کنند.

وی در پایان افزود: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک با کمک ستاد تنظیم بازار، برای ساماندهی دستفروشان اقدامات لازم را انجام دهیم.