امام جمعه بندر ماهشهر: ۳۶ برنامه متنوع برای هفته ولایت در بندر ماهشهر در نظر گرفته شده است

امام‌جمعه بندرماهشهر از برگزاری ۳۶ برنامه متنوع در قالب ۵ کارگروه در هفته ولایت و عید غدیرخم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در نشست خبری با اصحاب رسانه با برشمردن عید غدیر به عنوان یکی از اعیاد بزرگ شیعیان گفت: ابعاد مختلف این رویداد باید احیا شود تا بتوانیم خود را با دستورات غدیر محک زده و در راستای دستورات این واقعه مهم قدم برداریم.

وی افزود: غدیر یعنی مطالبه گری و با توجه به بیانات رهبری در خصوص مطالبه گری باید در این زمینه برای رفع مشکلات مردم قدم برداشته شود.

غبیشاوی در ادامه گفت: یکی از اصول مهم غدیر دشمن شناس بودن در ابعاد مختلف و مقابله با تهاجم دشمن خصوصا در این زمان تهاجم فرهنگی است، باید هشیارانه در این زمینه قدم برداریم و بتوانیم در تمام عرصه ها دوست را از دشمن تشخیص دهیم.

امام‌جمعه بندرماهشهر برنامه های هفته ولایت را اینگونه بیان کرد: با توجه به اهمیت این ایام از ماه گذشته اقدام به تشکیل ۵ کارگروه از جمله، کارگروه مواکب، مواسات، مراسمات، ورزشی و خانواده در قالب ۳۶برنامه اجرا خواهد شد.

غبیشاوی اظهار کرد: کمک مسئولین و خیرین در تشکیل این مراسم و همچنین اطعام بیش از ۲۰ هزار نیازمند در این عیدبزرگ قدمی بسیار بزرگ و خوشحال کننده ایست که می توان برای شناساندن ابعاد واقعه غدیر و ترویج فرهنگ امامت انجام داد.

حجت الاسلام غبیشاوی تاکید کرد: به منظور تبلیغ این ایام مبارک اعزام مبلغین به روستاهای شهرستان نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

غبیشاوی در پایان با توجه به وضعیت پیک‌پنجم کرونا، بر اجرای شیوه نامه های بهداشتی در تمام مراسمات هفته ولایت تاکید کرد.