با پیگیری‌های نماینده مجلس و سرپرست فرمانداری؛ آب شرب به روستای گرگر بندر ماهشهر می‌رسد

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی گفت: اهالی روستای گرگر از توابع بخش مرکزی بندر ماهشهر از آب خام استفاده می‌کردند که با پیگیری‌هایی که انجام دادیم، آب شرب به زودی به این روستا می‌رسد.

به گزارش خورنا به نقل از روابط‌عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری بیان داشت: روستای گرگر از توابع بخش مرکزی بندر ماهشهر با جمعیتی بالغ بر ۴ هزار نفر از داشتن آب شرب محروم بودند و از آب خام رودخانه جراحی استفاده می‌کردند.

وی ادامه داد: نشستی با حضور مسوولان ذیربط برای حل مشکل آب شرب گرگر برگزار شد و مقرر شد طوری عمل شود که پس از پایان لوله‌گذاری در کمتر از یکماه، روزانه ۲هزار و ۴۰۰ متر مکعب آب از ایستگاه مرغزار به روستای گرگر فرستاده شود.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام‌خمینی(ره) افزود: بخش زیادی از لوله‌گذاری انجام شده اما برای تکمیل آن به ۱/۵ کیلومتر لوله نیاز بود که با پیگیری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر تامین شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در پایان تاکید کرد: همچنین آبفا متعهد شد تابلو برق و پمپ‌آب مورد نیاز ایستگاه را تا اواسط مردادماه نصب کند تا مشکل آب روستای گرگر به طور کلی حل شود و آب شرب به این روستا برسد.