مدیر اجرایی تیم فوتبال شهرداری بندر ماهشهر: نتایج مشکوک دو هفته آخر حق ما را ضایع کرد؛ با تمام توان پیگیر هستیم

 

 

به گزارش خبرگزاری خورنا، سجاد عبدالله زاده مدیر اجرایی این تیم پس از پایان مسابقات لیگ دو درخصوص اتفاقات رخ داده گفت: خدا رو شکر پایان خوبی داشتیم و توانستیم به لطف خدا با امتیازات فراوانی که در نیم فصل دوم کسب کردیم به بالای جدول برسیم اما متاسفانه با اتفاقاتی که در دو هفته پایانی رخ داد، نتایج مشکوک و خارج از اصول فوتبال و جوانمردی، حق ما را که حضور در پلی آف بود، پایمال کرد.

عبدالله زاده درخصوص اینکه گفته میشود دیدار شهرداری و پاس نیز در حال بررسی است، گفت: ما تا قبل از دو هفته پایانی و گلهای عجیبی که در برخی دیدار ها به ثمر رسید دارای بهترین خط حمله لیگ بودیم و در دیدارهای قبلی نیز سابقه به ثمر رساندن چهار و پنج گل را داشتیم و به ثمر رساندن شش گل برای همچین تیمی عجیب نیست. مطمئن هستم که کمیته انضباطی و کمیته اخلاق نیز با درنظر گرفتن این شرایط و دیدن فیلم بازی ها متوجه خواهد شد که چه تیمهایی خلاف کرده اند.

وی افزود: نه تنها ما بلکه برخی تیم های دیگر نیز به این اتفاقات رخ داده معترض هستیم و اگر با این مسائل برخوردی صورت نگیرد در فصل های بعدی باید منتظر اتفاقات بدتر باشیم.

عبدالله زاده در پایان گفت: مدیریت تیم شهرداری با تمام توان پیگیر است و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد حق این تیم که متعلق به مردم بندرماهشهر است پایمال شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *