با پیگیری‌های نماینده مجلس؛ جاده‌ی روستایی بنیوار-هدامه بندر ماهشهر کلنگ‌زنی شد

پروژه‌ی ترمیم و بهسازی جاده‌ی روستایی بنیوار-هدامه از توابع بخش مرکزی بندر ماهشهر با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری خورنا، نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری روز پنجشنبه در خصوص پروژه ترمیم و بهسازی جاده روستایی هدامه_بنیوار بیان داشت: این جاده به طول ۳/۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت نفت امروز خوشبختانه کلنگ‌زنی شد.

وی ادامه داد: عملیات بهسازی و ترمیم جاده‌ی روستایی هدامه-بنیوار مطابق قرارداد باید ظرف ۴ ماه به پایان برسد.

همچنین پس از این آیین، سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر به همراه نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی از پروژه‌ی تکمیل جاده‌ی روستایی گرگر_گمبزون بازدید کردند.

حبیب آقاجری در حاشیه‌ی بازدید از این پروژه که دو ماه پیش کلنگ‌زنی شد، گفت: طول این پروژه ۵ کیلومتر است که با تکمیل آن، روستای گمبزون به آزادراه خلیج فارس متصل می‌شود.

وی افزود: یک کیلومتر از این جاده‌ی روستایی آماده‌ی آسفالت است که بنابر قول پیمانکار پروژه، آسفالت‌ریزی آن از روز شنبه آغاز می‌شود.

آقاجری در پایان تاکید کرد: هفته‌ی آینده نیز مجددا بازدیدی از این جاده خواهیم داشت تا سرعت عمل پیمانکار در تکمیل پروژه را بررسی کنیم. کار تکمیل این جاده طبق قرارداد باید تا دو ماه آینده به سرانجام برسد.

همچنین سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر در آیین کلنگ‌زنی ترمیم و بهسازی جاده‌ی روستایی بنیوار_هدامه بیان داشت: در آستانه‌ی اعیاد مبارک قربان و غدیر، شاهد اتفاق مبارکی در روستاهای بخش مرکزی بندر ماهشهر بودیم و پروژه‌ی ترمیم و بهسازی جاده‌ی روستایی بنیوار هدامه که با پیگیری روستاییان منطقه و اهتمام ویژه نماینده مجلس کلنگ‌زنی شد.

فریدون بندری ادامه داد: امیدواریم این جاده براساس زمانبندی و قرارداد، در یک دوره ۴ ماهه به سرانجام برسد و شاهد افتتاح به موقع این پروژه‌ی مهم باشیم تا روستاییان بتوانند از آن استفاده کنند.

فریدون بندری در حاشیه‌ی بازدید از  پروژه‌ی تکمیل جاده گرگر-گمبزون از توابع بخش مرکزی بندر ماهشهر اظهار داشت: کاستی‌هایی در روند تکمیل جاده گرگر-گمبزون وجود داشت که در این خصوص به پیمانکار پروژه تذکراتی داده شد تا بتوانیم در کنار هم مشکلات را برطرف کنیم.

وی افزود: پیمانکار پروژه قول داد سرعت کار را افزایش داده تا در موعد مقرر این جاده مهم مواصلاتی به بهره‌برداری برسد.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر در خصوص مشکلات جاده‌های روستایی در این شهرستان گفت: مدت زیادی از احداث این جاده‌ها می‌گذرد که با برنامه‌ریزی که به همراه نماینده مردم در مجلس داشتیم، یک نهضت را در زمینه‌ی جاده‌های روستایی را آغاز کردیم.

وی خاطرنشان کرد: کار بر روی جاده روستایی گرگر-گمبزون دو ماه پیش آغاز شد؛ جاده‌ی بنیوار به هدامه هم امروز کلنگ‌زنی شد و جاده مقطوع به دب‌امیر نیز در مرحله مناقصه قرار دارد و پس از تعیین پیمانکار، این جاده هم کلنگ‌زنی خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *