انتخابات هیئت مدیره نظام پزشکی شهرستان بندرماهشهر و هندیجان ۲۵ تیر برگزار می شود

انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی شهرستان بندرماهشهر و هندیجان همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۵ تیرماه، برگزار می شود.

دکتر محمد شنبدی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر عصر امروز چهارشنبه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۰ در گفت و گو با خبرنگار خورنا اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی در حوزه شهرستان بندر ماهشهر و هندیجان روز جمعه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۰، برگزار می شود.

وی افزود: در سطح شهرستان بندرماهشهر و هندیجان جمعا ۳۹ نفر برای این انتخابات کاندیدا شدند که برای کسب ۱۷ کرسی هیئت مدیره نظام پزشکی در این حوزه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

شنبدی در ادامه گفت: ۱۰ نفر پزشک، ۲نفر دندانپزشک، ۲نفر داروساز، ۱نفر آزمایشگاه، ۱نفر ماما و ۱نفر لیسانس پروانه دار(جمعا ۱۷ نفر) با رای مستقیم اعضای نظام پزشکی شهرستان بندرماهشهر و هندیجان بمدت ۴سال به عضویت هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی بندرماهشهر درخواهند آمد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر تصریح کرد: انتخابات با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در محل ساختمان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار می شود و تعداد کل رأی دهندگان حوزه حدود ۵۲۰ نفر می باشد.

گفتنی است سازمان نظام پزشکی متشکل از شش گروه پزشکان، دندانپزشکان، داروسازان، علوم آزمایشگاهی، دکتران علوم ماما، و لیسانس‌های پروانه دار است.