به مناسبت هفته ازدواج:

کارگاه آموزش ازدواج در اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

خبرگزاری خورنا مسجدسلیمان //به همت اداره ورزش جوانان شهرستان مسجدسلیمان و موسسه فرهنگی و ورزشی هفت سنگ جوانان زاگرس کارگاه ازدواج به مناسبت هفته ازدواج و هفته حجاب و عفاف در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.

خبرگزاری خورنا مسجدسلیمان //به همت  اداره ورزش جوانان شهرستان مسجدسلیمان و موسسه فرهنگی و ورزشی هفت سنگ جوانان زاگرس کارگاه ازدواج به مناسبت هفته ازدواج و هفته حجاب و عفاف در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.
در این جلسه که با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور استاد مینابی مشاور و روانشناس خانواده تشکیل شد به مباحث پیرامون ازدواج سالم و انتخاب درست همچنین آموزش مهارتهای زندگی پرداخته شد.
استاد مینابی انتخاب با چشم باز و زندگی با چشمان نیمه باز را رمز موفقیت در انتخاب و ادامه مسیر زندگی دانست و پایبندی به ارزش‌های خانوادگی را لازمه حفظ شخصیت افراد دانست.
جمالپور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان ضمن تبریک هفته ازدواج از مسئول جوانان و دبیر موسسه ورزشی خواستار برگزاری کارگاه‌های ازدواج بصورت مستمر شد.
وی افزود: انتخاب درست در امر ازدواج از نان شب واجب تر است و پایبندی به ارزش‌های اسلامی و معنوی را از اصلی ترین فاکتور های انتخاب همسر دانست.

smart

smart

 

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *